Ми у Facebook
06.12.2006, 20:19

Бізнес-тури:приємне та корисне

Микола Ярощук тримає у руках подарунок торгово-промисловій палаті від рівненської фірми "Віка" — за сприяння у бізнесовій діяльності на зовнішньому та внутрішньому ринку

У діловій подорожі можна знайти партнера, відкрити власне підприємство в одній із країн і просто покататися на лижах

У ділові центри Європи — на форуми та виставки


— Одним із найбільших ділових центрів Європи вважається Німеччина,— розповідає директор туристичної компанії “Клеопатра” Світлана ШАХ. — Її щомісяця відвідують тисячі ділових людей. Адже тільки на січень наступного року у містах цієї країни заплановано понад 15 бізнес-заходів. Виробники та продавці текстилю, килимового покриття, будівельних матеріалів, меблів, косметики, кондитерських виробів, обладнання для лікарень тощо мають чудову нагоду у січні відвідати спеціалізовані заходи у Кельні, Франкфурті-на-Майні, Мюнхені, Штутгарті, Дрездені та інших містах Німеччини, ознайомитися зі світовими досягненнями у цих галузях, придбати новинки, зав’язати ділові знайомства.
Світлана Шах зазначає, що потужними діловими центрами Європи є Франція та Італія. У французьких містах Парижі, Ліоні, Каннах, Тулузі, в італійських Мілані, Вероні, Неаполі відбуваються спеціалізовані виставки та конгреси з будівництва та медичного обладнання, різноманітні конференції та форуми у галузі електроніки, а також найбільші світові виставки модного та брендового одягу, текстилю, ексклюзивних товарів, продуктів харчування.
— У січні 2007-го у французькому місті Ліоні, скажімо, у рамках Міжнародної виставки SIRHA відбудеться Міжнародний конкурс шеф-кухарів “Золотий Бокюз”, — зауважує директор туристичної агенції “Про-Тревел” Віолетта ПРОЦИК. — Це визначна подія у сфері кулінарного мистецтва, яку порівнюють з врученням премії “Оскар”. Під час цієї виставки триватиме Міжнародний конкурс кондитерів та Міжнародний сирний конкурс.
Цікаві також азійські бізнес-події. Скажімо, на всесвітні виставки у Китай щорічно з’їжджаються тисячі бізнесменів зі всього світу
— Щомісяця там відбувається біля десяти виставок та ярмарок, — зауважує генеральний директор туристичної компанії “Колумб” Володимир БІРЮКОВ,— найбільше їх проходить у Гонконзі, тому це місто приваблює спеціалістів у галузі IT-технологій, медицини, парфумерії та косметики, легкої промисловості, ювелірних виробів та галантереї, будматеріалів тощо.

На престижні заходи місця бронюють за рік


— Більшість світових бізнес-заходів постійні й відбуваються щорічно, — каже Володимир Бірюков, — інші ж — навпаки, відбуваються один раз на декілька років. І участь у них для представників галузі є надзвичайно важливою та почесною. Тому зацікавлені підприємства бронюють місця для участі у бізнес-заході вже за рік. А за кілька місяців до заходу важко дістати запрошення та й готель забронювати у місті-організаторі виставки.
Якщо бізнесмен чи керівник підприємства хоче не просто відвідати виставку чи показати свою продукцію, а поділитися здобутками у галузі із світовою спільнотою, виступити з доповіддю — йому варто, крім усіх необхідних документів, послати організаторам опис роботи та здобутків підприємства, вказати на інновації, які впроваджені у фірмі, на підприємстві.
— І якщо його досвід справді гідний уваги світової спільноти, — зауважує Володимир Бірюков, — і важливий для розвитку галузі, йому обов’язково нададуть можливість виступити на конференції.

Виставки сприяють розвитку бізнесу


Відвідавши виставкові центри Європи, можна знайти нових партнерів та привезти додому свіжі ідеї для бізнесу.
— Торгово-промислова палата виступає координатором численних колективних поїздок на міжнародні виставки, що проводяться по всій Європі, — розповідає президент Рівненської торгово-промислової палати Микола ЯРОЩУК. — На цих виставках відбуваються засідання клубів за інтересами, де бізнесмени мають можливість поспілкуватися та поділитися досвідом роботи. ТПП організовує такі поїздки у Польщу, Німеччину, Італію, Угорщину тощо. Особливою популярністю користуються серед малого, середнього бізнесу та промисловців Рівненщини виставки здобутків світової деревообробної, меблевої, будівельної галузі, сільського господарства, інноваційних промислових технологій, харчової промисловості, які щомісяця відбуваються у Польщі в одному з найбільших виставкових центрів Європи — “Познанському ярмарку”. Ділових людей на виставках цікавлять нові технології, нові форми виробництва, свіжі ідеї, які можна було б втілити в Україні. Дехто купує сучасне технологічне обладнання, дехто налагоджує нові коопераційні зв’язки. Адже відвідування виставок позитивно позначається на розвитку підприємства. Приємно зазначити, що деякі рівненські підприємства, такі як РЗВА, “Самгаз”, “Агропереробка” тощо, не тільки їдуть перейняти чужий досвід, а й самі виставляються за кордоном.

На тренінги – у теплі країни та гірськолижні курорти


Компанія, яка хоче підвищити кваліфікаційний рівень свого персоналу та згуртувати колектив, може замовити проведення тренінгу на будь-яку тему у країнах спрощеного візового режиму.
— Туреччина, Єгипет, Туніс — саме ті напрямки, що ідеально підійдуть для проведення тренінгів для персоналу, — каже Володимир Бірюков. — У ці країни через їхню відносну дешевість можна поїхати масово і швидко, адже не доводиться витрачати час на збір документів та оформлення візи. “Теорія лідерства”, “Стрес-менеджмент”, “Ігри, в які грають гроші”, — це тільки незначна частина тренінгів для персоналу, які проведуть відомі бізнес-тренери Києва та Москви. Для керівників підприємств і топ-менеджерів тренінги організовуються у європейських країнах: Франції, Швейцарії, Австрії, Італії, Великобританії. Бізнес-тури за цими напрямками дорожчі і потребують довшого оформлення документів.
— Чимало закордонних спортивних баз у кращих туристичних центрах світу прийнятні для тімбілдінгу (тренінгів для побудови команди), — розповідає менеджер Інтернаціональної туристичної агенції “Інтурист-Рівне” Алла ГУРСЬКА. — Проведення тренінгів для персоналу підвищує професійний рівень учасників і чудово згуртовує колектив. Із таких поїздок колектив, як правило, повертається справжньою командою. Оптимальними для проведення тімбілдінгу є гірськолижні курорти. Адже можна влаштувати змагання із катання чи спуску на лижах.

Прогресивні керівники обирають тімбілдінг


Team building (побудова команди) — це корпоративні свята і психологічні ігрові тренінги, що моделюють життя колективу, навчають його спільній активній діяльності для досягнення загальної мети, — каже менеджер Інтернаціональної туристичної агенції “Інтурист-Рівне” Алла ГУРСЬКА. — Питання створення команди із групи розрізнених професіоналів хвилює сьогодні багато колективів. Хоча правильно підібрані люди здатні знайти “спільну мову” самостійно, але Team building допомагає прискорити цей процес. Найбільш популярні місця для проведення тімбілдінгу — виїзні інсентів-тури за кордон. Учасникам тренінгу доводиться долати перепони, разом пізнавати нові країни, вивчати незнайому територію, розвивати певний проект. Більшість завдань таких тренінгів побудовані так, що виконувати їх можна, тільки об’єднавшись. Вони сприяють створенню атмосфери неформального спілкування, побудові команди, виявленню лідерів, психологічному розвантаженню.

А про сервіс подбають туристичні компанії


Виходячи із потреб та побажань замовника, туристичні фірми Рівного можуть запропонувати відвідування семінарів чи тренінгів, конгресів чи конференцій, а також індивідуальні інсентів- чи бізнес-тури. Деякі туристичні компанії за замовленням попередньо готують довідки про найбільш значні підприємства за кордоном і характеристику їх діяльності.
— Діловий туризм можна вважати таким видом туризму, що самоокуповується, — зауважує директор туристичної агенції “Про-Тревел” Віолетта ПРОЦИК. — Сьогодні у туристичній фірмі можна замовити весь комплекс послуг для організації ділових поїздок, корпоративних свят, відвідування конгресів, виставок, конференцій, семінарів, а також лікувальних, оздоровчих та екскурсійних турів у будь-якій країні.
Туристичні компанії при підготовці подорожі консультують з питань законодавства, митних і банківських послуг, пропонують також реалізацію узгодженої програми бізнес-поїздки, пропонують весь спектр сервісу: організацію проживання, харчування, забезпечення транспортом, послуги перекладачів і гідів тощо.
— У період бізнес-подій ціна на проживання в готелях зростає, — розповідає Володимир Бірюков. — Тому бізнес-тури у країни світу дешевими не назвеш. Приміром, середня ціна туристичного пакету на бізнес-подію на кілька днів у Італію (Мілан) коштує біля 1500 євро, а ділова поїздка у Китай (Гонконг) обійдеться у 2500 доларів.
Замовити ділову поїздку можна, звернувшись у фірму, яка цим займається, безпосередньо чи через інтернет.





На правах реклами