Ми у Facebook
31.12.2009, 00:37

Підігрів палива зберігає ресурс двигуна

Під час низьких морозів власники дизельних автомобілів часто стикаються з проблемою холодного пуску двигуна, помітним зниженням його потужності й появою провалів у роботі. Одним з найефективніших методів уникнення цієї проблеми є підігрів палива.
При низьких температурах з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, які здатні закупорювати паливний фільтр. Це призводить до заглушання та втрати потужності двигуна. Раніше цю проблему усували застосуванням дорогих і часто неефективних присадок, що, як правило, зменшують ресурс роботи двигуна.
Очевидний факт: кристали, що утворилися, можна видалити тільки шляхом підігріву палива. Проблема вирішується установкою внутрішнього обігрівача дизельного палива "Термолайн", що дозволяє розширити робочий діапазон двигуна. Це відбувається за рахунок розплавлення кристалів парафіну. “Термолайн” являє собою стрічковий обігрівач, вмонтований у паливопроводі між баком і фільтром грубого очищення палива.
Також у подібних випадках стане в пригоді бандажний підігрівач. Він використовується для забезпечення необхідної пропускної здатності паливного фільтра тонкого очищення за рахунок зниження в'язкості палива й розчинення нафтових парафінів. Цей пристрій – не що інше, як бандаж, що покриває велику частину поверхні фільтра. Така конструкція дозволяє обігріти до 90% його бічної поверхні й одночасно захистити його від охолодження зустрічними потоками холодного повітря при русі.
А встановити “Термолайн” або інший вид паливного обігрівача вам допоможуть на підприємстві “Моторне ательє”.







На правах реклами