Ми у Facebook
08.09.2015, 17:00

"Ранкова кава": як організувати ідеальне весілля [Фото+Відео]

У новому випуску програми “Ранкова кава”, яка виходить на рівненському інформаційному порталі OGO.ua, ведуча Ольга Данилюк поспілкувалася з керівником весільного агентства Олександрою СТОРОЖУК. Адже весілля — це не просто свято кохання, а і чимало клопотів, яких допоможе уникнути весільний організатор.
- Хотілося б, щоб кількома словами ви розказали про себе, а також пригадали, з чого все починалося?

- Я весільний організатор, якщо говорити про професію, а ще я — любляча дружина і мама. Все розпочалося з того, що в моєму житті був період, коли дуже багато моїх друзів та знайомих виходили заміж, одружувалися. Пробувала спочатку бути ведучою на весіллях, а після того, як за рік відвідала майже десять свят кохання, то і почала замислюватися над тим, як багато деталей у собі поєднує кожне весілля. І для того, щоб організувати весілля треба враховувати усі, навіть найменші деталі.

ДИВИТИСЯ ПРОГРАМУ

Наречені не повинні бачити якісь недопрацювання і часто немає людини, яка могла б все це передбачити і виправити. Я задавала собі питання, як це можна зробити, щоб свято було ідеальним і так, як я за освітою менеджер, то я шукала, як примінити цей менеджмент. І саме так почалася справа мого життя.

- Як починається робота молодят з вами і які запитання насамперед виникають в нареченого і нареченої?

- Моє найперше завдання як організатора зрозуміти, що хоче пара. Для цього я дізнаюся більше про молодят, як зародилося їх кохання, які вони мають захоплення, про що мріють. На базі цієї інформації ми вже тоді починаємо думати, як все зробити так, щоб усім сподобалося і зберегти атмосферу тепла, затишку та щирих почуттів. Обговорюємо дату весілля, разом обираємо заклад, де можна його провести, щоб все відповідало задумам та тематиці. Адже ключове питання — це чи буде це класичне, чи тематичне весілля. Відповідно від цього йде вся організація, щоб все було в стилі: починаючи від ресторану і аж до останнього маленького бантика.

ДИВИТИСЯ ПРОГРАМУ

- Я думаю, що багатьох наречених цікавить питання, за скільки часу варто починати підготовку до весілля: за рік до свята чи вистачить і кількох місяців?

- У кожного буває по-різному. Оптимальний варіант — це три-чотири місяці, є такі пари, що готуються за півроку, за рік, але — це швидше виняток, ніж правило. Пари, з якими ми працювали, коли підготовка починалася за півроку, то ці люди відчували себе комфортно, робили все без поспіху і знали, що все йде за планом. У нас є достатньо часу, щоб розпланувати весь процес і підготувати кожен етап.

ФОТОРЕПОРТАЖі З ВЕСІЛЬ ОЛЕКСАНДРИ СТОРОЖУК

- Ми говорили про те, що ключові моменти — це стиль весілля та заклад, де його проводити. Водночас, які ще моменти треба першочергово планувати?

- Дуже важливо вчасно підібрати послуги фото та відео, адже хороших спеціалістів замовляють заздалегідь. Також треба подбати про декор весілля. Радію тому, що зараз набуває популярності оформлення живими квітами і це теж треба передбачити на весільний день. Інші деталі можуть вирішуватися згодом і для цього поспіху непотрібно.

- У Європі весільні агенства і організація весіль — це правило, а не рідкість. В Україні ж це тільки набуває популярності і тому існує чимал стереотипів. Один з яких — це те, що послуги весільного організатора — це дуже дорого. Як ви це прокоментуєте?

- Насправді організація весілля — це не є дорого, це економія вашого часу, зусиль. Весільний організатор — це професіонал своєї справи, який знає, що краще порадити і куди звернутися. Тим самим ви відразу закриваєте кілька питань і уникаєте багатьох проблем. Крім того, моє гасло — відпочивай на власному весіллі і так справді повинно бути. Контролювати всі процеси не мають наречені, батьки, дружки, всі вони повинні відчувати себе щасливими гостями на весіллі. Тому без організатора тут ніяк.

ДИВИТИСЯ ПРОГРАМУ

- В розмові ми вживали такі слова, як організатор та координатор весілля. В чому різниця між цими професіями?

- Координатор — це більш вужча сфера і координатор потрібен кожному весіллю. Він займається усіма деталями весільного дня. Ми складаємо таймінг і слідкуємо за його виконанням, щоб все було на своїх місцях. Тим самим роботу тут можна починати за два тижні до нього. А організатор весілля починає свою роботу з першого дня після пропозиції. Це робота, яка враховує усі деталі, як я вже казала — від ресторану і до найменшого бантика.

ФОТОРЕПОРТАЖі З ВЕСІЛЬ ОЛЕКСАНДРИ СТОРОЖУК

- За той час, коли ви працюєте, певно були казуси, про які не знали наречені, але бачили і помічали ви?!

- Одного разу у нас було класичне весілля, а ведучий прийшов на свято охайно одягнутий, але в спортивному взутті. Тим самим він зовсім не відповідав стилю весілля. Коли молодята вже мали підїжджати до ресторану, ми попросили ведучого швидко поїхати додому і перевдягнутися. Він зробив це за 15 хвилин і наречені цього навіть не помітили і були задоволені. Бувають моменти, щоб жодний момент не набував критичності. Весільний організатор чи координатор має зробити все, щоб молодята бачили на весіллі ту картинку, про яку вони мріяли.

- Зараз набувають популярності тематичні та стилізовані весілля. Скажіть, чи були у вас такі цікаві, можливо навіть екзотичні замовлення?

- Серед неординарних весіль можу згадати весілля у стилі казки “Білосніжка”. У нас не було семеро гномів, але наречена була в образі Білосніжки. Елементами декору були яблучка, які ми довго розшукували. А елементом фотозони було дзеркало і у всьому світі проглядалася ця тематика.

Хочу, щоб ви були завжди коханими. Бо кохання надихає. Нехай ваші освідчення будуть оригінальними, весілля будуть незабутніми, а очі завжди сяють від кохання.





На правах реклами