Ми у Facebook
15.10.2015, 15:30

"Ранкова кава": організація свята від компанії "Артемон"

У новому випуску програми «Ранкова кава», яка виходить на рівненському інформаційному порталі OGO.ua ведуча Ольга Данилюк поспілкувалася з директором компанії “Артемон” Павлом Дмитришиним. І разом з ним дізналася секрети підготовки неймовірного свята.
- Відразу ж перше питання про те, що вулицями нашого міста їздить авто з написом «Артемон». Весела, позитивна назва компанії, намальовані кульки… Переконана, що багатьом цікаво, чим саме ви займаєтеся, які послуги надаєте?

- Якщо говорити про авто, то хочу сказати, що я часто експериментую з ним. Так, наприклад, на Новий рік роблю з цього авто Дідоморозовіз. А взагалі ми займаємося організацією дитячих та дорослих масових заходів. Кожного місяця ми додаємо в свою роботу щось нове, щоб тішити наших маленьких та дорослих замовників. Частину коштів завжди вкладаємо в розвиток фірми, в нові костюмі, бо маємо багато постійних клієнтів. Є навіть ті, з ким ми працюємо по сім років, і для них щоразу потрібно щось неповторне.


ВІДЕОЗАПИС ПРОГРАМИ



- Так, адже люди можуть звикнути і це перестане бути цікавим для них... Саме тому завжди намагаєтеся додавати родзинку?


- Просто коли ти довгий час працюєш, то не тільки клієнтам, а і тобі самому стає сумно. Коли ти працюєш лише в образі піратів, клоунів, то з часом люди перестають цьому дивуватися. А так не повинно бути. Люди дзвонять з надією, що вразять друзів, гостей, і ми допомагаємо їм це робити. Робимо все, крім псевдо еротичних конкурсів. Адже переконані, що є купа кращих способів привертати увагу публіки.

- Цікаво було б дізнатися про підготовку свята. Що варто враховувати першочергово? Для прикладу ми готуємо дитяче свято, то з чого варто починати підготовку?

- Є дуже багато варіантів. Все залежить від того, чи ви готуєте все самі, чи звертаєтеся до професіоналів. Є мами, які самі організовують свята: мають на те час і бажання. Є ті, хто дзвонять і замовляють все у нас. Якщо багато часу, то можна щось вигадати і самому. Якщо ж у вас залишився всього місяць, то краще замовити фірму, яка на цьому спеціалізується. У нас бували ситуації, коли батьки в нас замовляли тільки аніматорів, а самі робили решту. Після свята ми спілкувалися з ними, то розуміли, що направду вони витратили на підготовку значно більше коштів, ніж якби зробили це у нас.

- Знаю, що ви особисто маєте досвід ведучого, тамади...Скажіть, скільки часу працюєте в цьому напрямку?

- Я хотів би наголосити на тому, що досвід — це прекрасно, але, як на мене, головне — не кількість проведених свят, а якість. В організації свята є нюанс. Для цього треба мати смак, стиль і творчий хист. Або ти це вхопив, як губка, зрозумів усі нюанси і видаєш результат, або ж навпаки – можна мати купу проведених весіль, але так і не сформувати смак. Тому я працюю на якість. Часто буває так, що першу годину мені не вірять. Лякає традиційно моя молодість, кажуть - молодий-зелений. А в кінці весілля просять візитку і хочуть, щоб я працював на їхніх святах. І це найкраща похвала, це приємно...


ВІДЕОЗАПИС ПРОГРАМИ


- Є чимало міфів про весільних ведучих чи, як їх ще називають, - тамаду. Які з них є найпоширенішими? Які нюанси варто обумовити, коли обираєш ведучого для весілля?

- Насправді, міфів існує чимало: від того, що цей той, від кого треба тікати, до того, що він ніколи не дає поїсти. Хороший ведучий – це частинка колективу і він говорить стільки, скільки треба саме цьому весіллю. Є чимало помилок, які допускають самі ведучі. Перше — це алкоголь. Кожен нормальний ведучий не п’є на роботі. Друге — весільний ведучий говорить стільки, скільки цього потрібно на святі, а не все, що він підготував. Третє – обговорити всі конкурси, щоб молодята обирали ті, які подобаються, а ведучий придивився, чи підходять вони цим гостям. Є чимало конкурсів, які є пережитками радянського минулого. Їх треба зносити, як скульптури Леніна. Ідеально проведене весілля – це коли всі кажуть: « Як ми класно відпочили!»

- Ви, як весільний ведучий, можете порадити молодятам інших фахівців, наприклад, музикантів, з якими ви вже працювали?

- Я переконаний: якщо музиканти і ведучий — професіонали, то вони легко знайдуть спільну мову. Попри те, що вони ніколи разом не працювали. Ведучий має працювати на танцмайданчику таким чином, щоб бачити, що відбувається. Тамада спостерігає, відпочиває з людьми і готовий до всього. Він готовий заповнити будь-який момент свята. Будь-то – вимкнення світла чи збій апаратури…

- Повертаємося до теми організації весілля. Бувають випадки, коли у молодят є все для весілля, але, наприклад, вони хочуть придбати доповнення для весільного танцю. Ви щось можете їм запропонувати?

- Ми слідкуємо за усіма тенденціями і враховуємо усі побажання наших клієнтів. У нас є дуже багато чого, так, наприклад, у нас є піротехніка, у нас є конфеті… Ми, до речі, єдині у Рівному, хто стріляє кілограмами конфеті, а не кількома грамами. «Найщасливіша» від феєрверків конфеті – прибиральниця кафе, а гості - просто в захваті. У нас є дуже велика машина холодного диму, не знаю, чи є в Рівному ще більша. Під будь-яку площадку ми можемо підготувати важкий дим, який стелиться по землі. Є булькові машини, але, як на мене, це вже те, що відходить в минуле. Також є сніг і дуже багато інших засобів, тому кожен може вибрати щось собі до смаку.

- Насамкінець, дайте нашим читачам кілька порад, як організувати весілля самотужки?! Маєте свій рецепт підготовки?

- Якщо людина має час і бажання, то можна сама все підготувати для весілля. 40% молодят готуються до весілля за півроку, 30% - за місяць, а ще є ті, а ще є такі, які починають підготовку за рік до свята, але таких не так багато.

Моє суб’єктивне бачення - треба починати підготовку до свята з фотографа, а не з обрання залу. Якщо ми хочемо, щоб наше весілля було ідеальним, то варто подумати про те, що у нас мають бути просто неймовірні фотографії. Наречена обов’язково повинна подбати про макіяж, зачіску, адже вона хоче на своєму святі виглядати просто ідеально. Як можна знайти професійного фотографа? Ми набираємо в інтернет-пошуковиках «фотограф Рівне» і нам видає купу інформації. Дзвонимо до обраних фотографів і просимо надіслати не два-три фото з порт фоліо, а просимо скинути всі фото з весілля, які фотограф здає молодятам. І світлини ці мають бути за останні півроку, бо старіші — не актуальні нині. Фотографа обрали - і можете попросити його порадити вам відеооператора. І ви обираєте професіонала за роликами та відео з весілля, переглянувши кілька. Наступне, що можна зробити — замовити тамаду-ведучого.

Відеооператор може порадити ведучого чи то тамаду, бо він фіксує реакцію людей і знає, як вони реагували на конкурси та сам тип проведення свята. Він знімає емоції, їх він може «вимучувати» сам, але то не його робота. А якщо є класний тамада, то він тішиться, що тільки фіксує моменти, і тому знає, з ким зручно працювати. Після цього тамада може порадити музикантів, бо він з багатьма з них вже працював і добре їх знає. Потрібно, щоб музиканти відчували гостей і ловити моменти, коли треба починати грати і підтримувати їх гарний настрій. І в той же час тамада теж повинен не вставляти свої конкурси там, де вони не доречні. Якщо люди тільки розтанцювалися, а тамада вибігає і починає щось балакати, то це точно псуватиме настрій гостей.

Це мої думки, які дехто може і не розділяти, але я це помітив в процесі роботи. Тільки тоді, коли ми вибрали цих людей, варто починати шукати місце проведення весілля. Фото і відео можуть порадити заклад, де будуть гарні фото. Музиканти підкажуть, де краще грати, а тамада скаже, що в тому чи в іншому закладі комфортніший зал. Після того ви їдете в запропоновані місця, дивитеся на обслуговування, кухню, і тоді вже зупиняєте свій вибір. Зекономити на послугах можна, якщо весілля проводити у будній день, а не на вихідні.

А в цілому організація свят приховує в собі чимало нюансів та секретів гарного святкування. І в «Артемоні» знають, як зробити щасливий день просто незабутнім!

(097)0707887,
(063) 6471425
artemon.rv@gmail.com
Заходьте до нас на сторінку у http://vk.com/club_0636471425 та сайт artemon.in.ua





На правах реклами