Ми у Facebook
04.06.2016, 11:30

ВІДЕО - Екскурсія Рівненським Центром надання адміністративних послуг [+Відео]

Знімальна група проекту “Моя робота” порталу OGO.ua побувала на екскурсії у Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг та поспілкувалася з його директором Віталієм ГЕРМАНОМ.
Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг відкрив Президент України Петро ПОРОШЕНКО у січні 2016 року. Глава держави зазначив, що подібні центри – це ще один крок для того, щоб зробити життя громадян кращим, щоб створити мотивацію для людей, на власні очі переконатися, що ситуація з владою змінюється на краще.

А міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій ЗУБКО впевнений, що саме ЦНАП – це реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем руху до бажаного результату.


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОЗАПИС ПРОГРАМИ


Тож тепер мешканцям Рівного та області не потрібно ходити різними інстанціями – в одному приміщенні надають адміністративні послуги багатьох органів влади за принципом "єдиного вікна". Громадяни можуть зареєструвати бізнес на території України без урахування місця проживання або внести відповідні зміни до відомостей про фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, вирішити земельні питання, одержати дані з Державного земельного кадастру. Тут можна отримати документи, які надають право на виконання будівельних робіт, здати закінчені будівництвом об’єкти в експлуатацію та оформити право власності на об’єкти нерухомого майна, які розміщені на території Рівненської області. У ЦНАПі надають практично всі адміністративні послуги, які надаються виконавчими органами Рівненської міської ради за винятком соціальних (субсидії, матеріальні допомоги тощо) та отримати інші необхідні документи дозвільного характеру у сфері господарської діяльності і це все в одному приміщенні у центрі міста.

– Пане Віталію, розкажіть, чим відрізняється Рівненський ЦНАП від тих, що вже працюють в Україні?

– Ми відрізняємося від інших центрів тим, що у нас реєстрація місця проживання, державна реєстрація бізнесу і нерухомості проводиться безпосередньо працівниками Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, у структурі якого утворенні відповідні відділи, які є суб’єктами надання цих послуг.


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОЗАПИС ПРОГРАМИ


На першому поверсі у нас відбувається реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб на території міста, видається довідка про склад сім'ї та зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, адміністративні послуги, які надаються виконавчими органами Рівненської міської ради, документи дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. На другому поверсі у нас відбувається реєстрація бізнесу, реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна. У Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг працює 59 працівників. Упродовж одного робочого дня до нас звертається від 500 до 700 клієнтів.

– Скільки часу займає у підприємців процес реєстрації бізнесу у ЦНАПі?


– Для цього вистачить максимум 20 хвилин. Є така практика у наших клієнтів, що варто приходити і займати чергу зранку. Тому саме в цей час, з 9 години, можна побачити кілька десятків людей у черзі. Але наше приміщення комфортне і просторе, тому навіть у "години пік" у нас зручно чекати на отримання адміністративних послуг.

– Люди з районів вже звикли до місця розташування Центру. Наскільки часто до вас звертаються мешканці області та сусідніх областей?

– Звикли, але в майбутньому ми плануємо потужну інформаційну кампанію, щоб люди знали про перелік адміністративних послуг, які у нас можна отримати та як до нас дістатися. Зараз є певні актуальні питання, які потребують нагального вирішення. У нас відбуваються призначення на посади державних реєстраторів у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості, переведення працівників та навчання персоналу для злагодженої роботи. А далі буде тривати процес інформування та популяризації роботи послуг нашого Центру.

– Я знаю, що у Рівненському ЦНАПі працюють 5 секторів, які мають окреслення за назвою букв та кольором для зручності відвідувачів. Розкажіть коротко про те, які послуги надають у кожному із секторів.

– Наш центр надає більше 170-ти послуг, серед яких – реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб у м.Рівному, видача довідок різного виду в цій сфері, видача витягів із рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, державна реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, видача інформаційних довідок із відповідних реєстрів, тощо. Так, сектор А і В – це реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, реєстрація місця перебування, видача довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб. Найближчим часом плануємо адаптувати й такі послуги, як видача паспорта громадянина України (у тому числі у вигляді ID-карти), видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон. На сьогодні для реалізації цього проекту необхідне рішення Рівненської обласної ради про виділення додаткових приміщень. Як мені відомо, звернення міського голови В.Хомка із цього питання знаходиться на стадії розгляду, підготовлений проект рішення. Сподіваємось, що найближчим часом на черговому засіданні сесії Рівненської обласної ради це питання буде вирішено позитивно і мешканці Рівненської області отримають можливість у комфортних умовах отримати адміністративні послуги у цій сфері. Проект модернізації ЦНАП та придбання необхідного обладнання для цієї мети буде виконаний у рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу "Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади" та за рахунок коштів міського бюджету. Водночас міська рада вже виділила 480 тисяч гривень для придбання необхідного обладнання. Тим самим ми сподіваємося, що до кінця 2016 року ці послуги можна буде отримати і у нас. Наразі ці адміністративні послуги надаються безпосередньо структурними підрозділами Державної міграційної служби.


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОЗАПИС ПРОГРАМИ





Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 20.00
П’ятниця, субота: з 9.00 до 16.00
Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні

Контактна інформація:

Центр надання адміністративних послуг
33013, м. Рівне, майдан Просвіти, 2 (біля Рівненської обласної державної адміністрації)
Проїзд усіма маршрутними таксі, які зупиняються на Майдані незалежності. Прохід до Центру надання адміністративних послуг від Майдану через вулицю Директорії та від Соборної через вулицю Симона Петлюри.
Тел.: (0362) 648-933, 648-955
Ел. пошта: cnap@ukr.net
Сайт: http://www.cnaprv.gov.ua
Факс: (0362) 648-922

Детальніше про те, які адміністративні послуги надають Центри надання адміністративних послуг у Рівному та районах області та куди звертатися мешканцям області — у наступному номері газети “ОГО”.





На правах реклами