Що є реклама в сьогоденні?

08.10.2016

Реклама – це спосіб чийогось заробітку чи нав’язування своєї позиції? Це спосіб виживання чи спосіб зарекомендувати себе?
Усі попередньо названі ознаки властиві рекламі. Вона є на різні теми, яка кому подобається та яка кому потрібна.

Все ж реклама в сьогоденні займає провідне місце в самореалізації та економічному житті людини. Підмітимо, що реклама є зв’язком між двома сторонами: першою – тією, яка потребує чогось або якихось послуг і другою – тією, яка може задовольнити ці потреби.

Так, на економічному ринку взаємодіють між собою та виконують роль покупців та продавців такі ринкові суб’єкти: домашні господарства – окремі особи або родини, які можуть надавати послуги, виконувати функції, тобто продавати виробничі ресурси; фірма – підприємство будь-якого виду діяльності; держава – установи, діяльність яких забезпечується за рахунок державного бюджету (податків). Між цими трьома сферами здійснюються різні операції . Серед них: представники домашнього господарства отримують доходи завдяки фірмам, яким вони надають послуги. Простіше кажучи: купцю необхідно продати свій товар аби отримати кошти на життєві потреби, а покупцю потрібно купити цей товар (послугу), щоб забезпечити для себе комфортні умови.

Ці сторони залежні один від одного, адже утворюють цілий економічний кругообіг.

Та яка ж роль у цьому реклами? Для відповіді буде поставлене риторичне питання: «А як продавець та покупець дізнаються один про одного, коли будуть мовчати? Коли не будуть розповідати про те, що вони представляють, що виробляють та що пропонують?»

Ось і підтвердження того, що реклама дуже важлива при співпраці обох сторін. По-перше, з огляду на відстань. Сучасний світ, зв’язки, ІТ-технології сприяють швидкому поширенню інформації. Рекомендують вашу рекламу у будь яке місто та його будь який куточок. Тобто інформацію про ваші послуги може переглянути людина незалежно від того, де вона та хто вона.

Враховуючи, що дану рекламу зможе переглянути будь-хто, отримується велика кількість глядачів та збільшується вірогідність того, що серед них – майбутній клієнт. Тобто реклама збільшує кількість попиту.

Хтось скаже: «Зараз стільки реклами! Потрібної та не дуже». Не можу з вами не погодитись, та хіба ж це не добре? (Беру до уваги всю ту рекламу, що відповідає етичним та моральним нормам). Одні можуть пропонувати свої послуги, а інші – їх потребувати. Це прекрасно, що реклама дає їм обом можливість досягати власної мети.

До теми:

Чи зможуть соцмережі замінити живе спілкування?

Інтернет-залежність сучасних підлітків: одинадцятикласник з Рівненщини розповів усю правду

Як телебачення впливає на світогляд людини: погляд одинадцятикласника

Джерело фото: http://landing.uni.co.ua/blog/relevantnost-reklamy-vs-privatnost-polzovatelej/
Анастасія ФЕЩУК, випускниця Школи універсального журналіста

переглядів: 2 686

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *