Ми у Facebook
22.12.2017, 14:37

Місяць без інтернету - новорічна акція для рівнянки

До редакції звернулася обурена читачка Галина, яка вже кілька тижнів не може з'ясувати, чому в неї вдома немає інтернету.
"На початку грудня почались перебої з інтернетом. У нас провайдер Укртелеком (інтернет через стаціонарний телефон). Ми спочатку думали, що проблема у нас вдома - з модемом чи роутером. 5 грудня я пішла в рівненський офіс Укртелекому, оформила заявку про те, що є проблема. Наступного дня (у середу) прийшов майстер, перевірив і сказав, що проблема не вдома, а на лінії. А це вже компетенція інших майстрів. Він сказав, що подасть заявку в технічний відділ і вони мають приїхати і перевірити лінію в нас на вулиці. Ок, чекаємо. Але треба розуміти, що весь цей час (з початку місяця) інтернет не стабільний - він то є, то пропадає. Бували дні, коли взагалі не було зранку до ночі. В п'ятницю я вже не витримала і знову пішла в Укртелеком.
І вони мені заявили, що тільки вранці (у п'ятницю) отримали заявку від того майстра, що до нас приходив. Тобто він повідомив про проблему на лінії тільки через два дні!

"Поки Ілон Маск презентує тунель, у нас не можуть замінить лічильник", - рівненська журналістка

Наступне, що мені повідомили, ошелешило мене ще більше - виконання робіт на лінії заплановано у них на 15-те грудня. Тобто, я вперше прийшла 5-го грудня, вдруге - 8-го грудня і тільки на 15-те вони запланували виїзд майстрів на нашу вулицю.

Добре. Чекаємо 15-го числа. Дочекалися. Інтернет не з'явився. Побіді дзвоню в Укртелеком і запитую чи приїдуть майстри і коли чекати усунення проблеми. І працівниця мені чемненько каже: Я НЕ ЗНАЮ.

Я знову їду в їхній офіс. Моє обурення важко описати цензурними словами.
Коли я вже втретє прийшла в Укртелеком і вказала свої дані, мене ошелешили ще більше. У них в базі моя проблема перенесена з 15-го грудня на 22-ге. Тобто ще тиждень.

Вчора мені нарешті вдалося додзвонитися на гарячу лінію. Я в черговий раз розказала про проблему і оформила скаргу (яку будуть розглядати впродовж 10 робочих днів).

Випереджаючи питання про зміну провайдера скажу, що живу в приватному секторі і провести туди інтернет не так вже й просто і провайдери не погоджуються. До того ж за це потрібно чимало заплатити.

І якби мені інтернет потрібен був для розваг (перегляду фільмів чи соцмереж), то я би так не нервувалася. Я працюю вдома через інтернет. Тому проблема справді велика.

Рівнянка розповіла про архітектурні "звершення" на одній із вулиць

Я вражена таким халатним ставленням компанії до людей, які платять за сервіс гроші, - написала рівнянка Галина."

В рівненській філії "Укртелеком", порадили в такій ситуації звертатися на "гарячу лінію", там повинні пояснити і про причини поломки, і про терміни виконання ремонтних робіт. Додали також, що останнім часом по місту відбуваються крадіжки телефонного кабелю, відновлення якого займає кілька днів.





На правах реклами