Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення


Затишок
30.04.2011, 09:10

"Розмовляючі" квіти у Рівному не прижилися

Максим Корнійчук, який планував радувати рівнян квітами, пелюстки яких прикрашені привітаннями, відмовився від цієї ідеї. Хлопець каже, що така послуга не стала популярною серед рівнян через кілька причин. Одна із них — лінь.
Вирішивши дізнатися, як просувається екзотичний бізнес, зателефонували до Максима. Виявилось, що юнак попрощався зі своєю мрією. А все починалось досить оптимістично.

У 2008 році, тоді ще студент четвертого курсу НУВГП, Максим КОРНІЙЧУК у День закоханих започаткував незвичайну для Рівного справу — написи на живих квітах. До цього юнак кілька років поспіль планував розкрутити власну справу. Але принципово не хотів допомоги від батьків.

— Ідею для бізнесу знайшов в інтернеті. Вивчив ринок, дізнався, що у найближчих трьох-чотирьох містах схожої послуги не надають, і почав цікавитися, як же розписувати ті пелюстки, — розповідає Максим Корнійчук. — Дядько із Санкт-Петербурга допоміг доставити спеціальні принтери для друку написів на тонкому клейкому папері. З цього і розпочав.

Аби якомага більше людей дізналися про ноу-хау, Максим Корнійчук зробив рекламу у маршрутках, ще безкоштовно дарував квіти перехожим жінкам. Так за кілька тижнів отримав перші великі замовлення.

— Дуже поспішав розповсюдити ідею до 8 Березня. Завдання виконав, але несповна. Корпоративні замовлення отримав лише від Малої академії наук та управління освіти, — розповів Максим.

Незважаючи на вдалий початок, молодий бізнес рівнянина не розвинувся.
— Я вже облишив цю справу, — розповідає юнак. — Рівне надто мале місто для розвитку такого бізнесу. На ньому можна заробити, тільки отримуючи великі замовлення. Приміром, це вигідно у Києві, де підприємці отримують корпоративні замовлення.

За словами Максима, послугу "розмовляючі квіти" намагались започаткувати в інших західних містах, проте також невдало.

— У Луцьку починали цю справу. Я навіть поділився з ними своїм досвідом, розповів про технологію виготовлення. Але там також це не пішло.

Максим вважає, що у нашому місті послугу "розмовляючі квіти" як додаткову можуть надавати власники квіткових магазинів.

— У такому випадку це простіше, бо у них є місце продажу, квіти та працівники, — зауважує хлопець. — Дуже багато у просуванні цієї справи залежить від продавців. Коли я розмовляв про надання своїх послуг з власниками магазинів, то присутні при цьому продавці казали: "Ой, це так довго робити. Навіщо воно нам". Тобто знову ж таки виною всьому наша лінь".

Максим шкодує про те, що йому не вдалося продовжити свою справу, адже говорить, що відгуки людей, які чули про неї, були лише позитивні.
Коментарі:



Останні новини


Новини партнерів