Ми у Facebook
19.05.2012, 15:12

Після візиту “Ревізора” до Рівного у “ПанАмі” відремонтують санвузол, а у “Сальвадор Далі” облаштують нову кухню [+Фото]

Кілька тижнів тому до Рівного із перевіркою приїжджала відома програма “Ревізор”. Її ведуча Ольга Фреймут після візиту до рівненських закладів харчування зробила невтішні висновки, побачивши бруд та безлад на кухнях. Як змінилася ситуація у деяких із них, вирішив поцікавитися інформаційний портал OGO.ua.
Серед закладів, які відвідала знімальна група "Ревізора", були досить популярні у Рівному піцерія "Буфет ПанАма" та арт-кав'ярня "Сальвадор Далі".

"Буфет ПанАма" не заслужив відзнаку "Ревізора" через бруд на кухні, дірки на стінах санвузла та "вбивання" у рахунок серветок, навіть якщо клієнт їх не замовляє. Проте незадовільна оцінка програми з думкою працівників та відвідувачів не збіглася.

Речі, використані в інтер'єрі піцерії, не зі смітника, - запевняє директор закладу
Речі, використані в інтер'єрі піцерії, не зі смітника, - запевняє директор закладу


- Відвідувачів у нас не поменшало, - розповідає директор піцерії "Буфет ПанАма" Олександр Кривчук. - Змін у роботі у нас практично ніяких не відбулось. Ольга Фреймут зайшла до нас у розпал робочого дня, коли у закладі знаходилося дуже багато людей. Відповідно й на кухні повного порядку не могло бути. Після візиту програми "Ревізор" ми провели таке ж прибирання на кухні, яке проводиться щодня.

Мило у "ПанАмі" поки звичайне. Дозатор із рідким милом, якщо й встановлять, то після ремонту
Мило у "ПанАмі" поки звичайне. Дозатор із рідким милом, якщо й встановлять, то після ремонту


Олександр додає, що дірки у стінах санвузла й відсутність дозаторів рідкого мила — наслідок візитів людей, що полюбляють робити шкоду.

- Там, де дірки, у нас висіли вішаки, які поламали клієнти, - говорить Олександр Кривчук. - Дозатори для мила також повідламували й, навіть, викрали "йоршик" для унітаза. А на постійне відновлення цього всього потрібні кошти. Невеличкий ремонт у санвузлі плануємо й розпочнемо його з понеділка.

Дірка від одного з поламаних вішаків, яка не сподобалась Ользі Фреймут
Дірка від одного з поламаних вішаків, яка не сподобалась Ользі Фреймут


Щодо вписування у рахунок серветок, Олександр зауважив, що така практика продовжиться.
- Абсолютна більшість людей нормально це сприймають і ніяких суперечок не виникає, - пояснює Олександр Кривчук. - Якщо людина відмовиться від них і залишить упаковку невідкритою, ми можемо викреслити їх з рахунку.

Пам'ятне по ефіру програми попередження про штраф. За словами директора, після "Ревізора", як і обіцяв, нікого не штрафував
Пам'ятне по ефіру програми попередження про штраф. За словами директора, після "Ревізора", як і обіцяв, нікого не штрафував


До слова, у проханні зайти на кухню пан Олександр не відмовив. Тільки фотографуватися біля відчищеної від бруду плити не захотів.

Один з клієнтів піцерії стверджує, що смак страв та якість обслуговування його повністю задовольняє.
- Я досить часто приходжу сюди сам або з друзями, - говорить відвідувач піцерії Роман. - Замовляю піцу, салат, інколи пиво. Все смачне, й чекати на замовлення довго не доводиться. Щодо моменту із серветками, то мене це не надто обурює, хоч я і справді спеціально їх не замовляю. Гадаю, адміністрації закладу варто було б зарахувати їхню вартість у ціну страв, тоді й конфліктів ніяких через це не буде.

Дивитись відео з програми "Ревізор"

Зовсім інша ситуація склалася в арт-кав'ярні "Сальвадор Далі", де "ревізорка" Ольга Фреймут побачила повну антисанітарію на кухні. Та й саме приміщення для кухні не призначене. Постійні відвідувачі після побаченого в ефірі йти до кав'ярні відмовляються.

- Я була в шоці, коли побачила, в яких умовах готуються страви у "Сальвадор Далі", - розповідає відвідувачка кав'ярні Марина. - Я часто туди ходила, але тепер, вибачте, не хочу. Мені ще, певно, пощастило, що я там нічим не отруїлася.



В адміністрації "Сальвадор Далі" з частиною зауважень Ольги Фреймут погодились і пообіцяли виправитись.

- Я не буду нічого заперечувати, у нас і справді було брудно, - сказала адміністратор арт-кав'ярні "Сальвадор Далі" Ольга Загурська. - Але це було о 9-й годині вечора, за кілька годин до закриття, тому там просто не встигли прибрати. Усі продукти, які показали у кадрі, як зіпсовані, насправді були свіжими. Ми не закуповуємо їх у великій кількості, адже у нас такої потреби немає. До того заклад розміщений поблизу ринку, де завжди усе можна купити. Щодо приміщення кухні, то воно й справді замале для приготування усього того, що ми пропонуємо.

Адміністратор кав'ярні Ольга запевнила, що всі продукти у них - свіжі, а арт-менеджер Анастасія запросила приходити на мистецькі заходи, які організовує кав'ярня
Адміністратор кав'ярні Ольга запевнила, що всі продукти у них - свіжі, а арт-менеджер Анастасія запросила приходити на мистецькі заходи, які організовує кав'ярня


Ольга Загурська зауважила, що у найближчих планах керівництва арт-кав'ярні є її розширення.

- Ми відкриємо ще один, четвертий, зал і облаштуємо нове приміщення кухні, - зазначила пані Ольга. - Ці плани із візитом програми "Ревізор" не пов'язані, але тепер ми хочемо якнайшвидше реалізувати заплановане. Презентація оновленого "Сальвадор Далі" відбудеться упродовж найближчих трьох місяців.

Адміністратор кав'ярні додала, що на презентацію запросять постійних відвідувачів та журналістів. Для кожного, хто забажає, обіцяють провести екскурсію на кухню, аби всі переконалися, що там чисто.

Провести для OGO.ua невеличку екскурсію "слідами "ревізорів" Ольга Загурська чемно відмовилась.

Інші статті до теми:
Як "Ревізор" Оля Фреймут перевіряла рівненські кафе





На правах реклами