Ми у Facebook
15.01.2013, 15:27

Чи страждають рівняни на шопоголізм?

Святкові знижки завжди приваблюють своїми низькими цінами. Але чи завжди ці пропозиції є насправді вигідними для покупця?
Якщо ви не можете встояти перед акціями, знижками чи розпродажами, задумайтесь, чи не шопоголік ви часом?

Хто такі шопоголіки?

Шопоголіки — це люди, які бездумно скуповують непотрібні речі. Без них вони, в принципі, можуть обійтись. Але, побачивши знижку на будь-який товар, у шопоголіків починається “ломка”. Вони не задумуються, чи потрібна їм ця річ, як її примінятимуть, де носитимуть, і чи взагалі вона підходить до їхнього стилю та гардеробу.



У чому причина?

1. “Сіре” життя

Магазини та бутики урізноманітнюють наше життя. Дзеркала, приємна музика, чаруючі аромати та нові обличчя — все це створює ілюзію казки, в яку хочеться поринути з головою і відпочити від буденності.

Звичайні марнотратники чи магазинозалежні?

2. Самотність

Бажання пройтись по магазинах найчастіше виникає, коли залишаємось самі. Або ж просто хочеться кудись подіти негативну енергію. І якщо в кишені є хоча б трохи грошей — встояти перед непотрібними покупками дуже важко. Та й вдається це далеко не всім.



3. Нестача уваги та спілкування

Якщо хочеться поговорити, а нема з ким, магазини — це перше, що спадає на думку. Тут вас і вислухають, і порадять, і запропонують. А ви, натомість, з вдячністю “ведетесь” на ще одну непотрібну покупку...

У стокові магазини покупців приваблюють європейські бренди


ВИ - ШОПОГОЛІК, ЯКЩО:

- систематично купуєте “не ті речі”;
- у вашій голові майнула думка “піду по магазинах, щоб розвіятись”;
- кажете собі: “Це було востаннє. Наступного разу буду думати перед тим, як щось купувати” і все одно зриваєтесь.
- відчуваєте, що життя проходить повз вас, якщо довго не відвідуєте магазини. Ви ніби “випадаєте” із життя, не встигаєте за подіями, не крокуєте в ногу з часом;
- у вас виникають суперечки та серйозні конфлікти з рідними, друзями, колегами по роботі через ваше “Не можу зупинитись!”, “Там такі знижки!”, “А ви бачили ту акцію?”




Рівнянка Олена розповідає, що шопінг — це її улюблене заняття.

- Бажання пройтись по магазинах у мене є завжди, навіть коли немає грошей, - каже дівчина. - Люблю просто прогулятись, подивитись новинки, приміряти щось, ну а як бачу солідну знижку — одразу ж задумуюсь, щоб купити (сміється, - авт.)

А от здолбунівчанка Марина зізнається, що вже не раз жалкувала, викидаючи “гроші на вітер”.

- Знаю, що найкращі знижки — на новорічні свята. У цей період і так багато витрат на святковий стіл та подарунки. Але коли на кожному кроці пишуть “Знижки — 20%!”, “Знижки — 50%!” - встояти нереально. Тоді не думаєш, автоматично купуєш річ, що приглянулася. А чи й насправді тобі потрібна то потрібно - зовсім не думаєш.


... Як бачите, у кожного своя історія. Як би там не було, майте розсудливість та витримку перед спокусливими пропозиціями. Та й правду в народі кажуть, що сім раз відмір — один раз відріж.





На правах реклами