Ми у Facebook
06.02.2013, 08:01

Смертельний відрізок траси на Рівненщині: 19 ДТП за два роки

Не тільки для водіїв, а й для жителів сіл Птича та Верба траса Київ-Чоп — справжнє жахіття.
Кілька років тому, у рамках реконструкції траси до Євро-2012, дорожники збудували міст у напрямку села Верба. Однак потім дорогу чомусь вирішили пустити в обхід населеного пункту. У підсумку вийшов різкий і затяжний поворот.

На відремонтованому відрізку автошляху постійно трапляються аварії. Дуже часто зі смертельними наслідками.

Так, у понеділок, 4 лютого, на цьому відрізку сталася ДТП за участі легковика та вантажівки з причепом. У результаті ДТП загинула 31-річна пасажирка легкового авто.

Відео: Рівне 1


Оскільки на відремонтованій до «Євро-2012» трасі хороший асфальт, водії дозволяють собі їздити на шаленій швидкості. Автомобілі нерідко злітають з дороги, зносять відбійники та освітлювальні стовпи, які не встигають відновлювати.

Ось тільки деякі ДТП на цій ділянці:

На Рівненщині перевернувся автобус. Є жертви

На Рівненщині в автокатастрофі загинула жінка та більше десяти людей травмовано [ОНОВЛЕНО]

На Рівненщині мотоцикліст зіткнувся з велосипедистом

На Рівненщині авто з іноземцями врізалось у КамАЗ [+Фото]

Майже кожна четверта дорожньо-транспортна пригода з постраждалими закінчується їхньою смертю. За цим показником Рівненська область посідає третє місце в Україні, поступаючись у цій сумній першості лише сусіднім Житомирській та Тернопільській областям.

За нормами, як кажуть автомобілісти, після трьох ДТП на таких ділянках мали б змінювати розмітку, знаки та посилювати спостереження.

У 2012 році склали перелік «смертельних місць» ДТП на Рівненщині. Основний критерій, за яким їх визначають, — це чотири й більше аварій з потерпілими упродовж трьох років.

На трасі Київ-Чоп — дві такі ділянки: у селі Бабин Гощанського району та на об'їзній біля сіл Верба та Птича на Дубенщині. Усього в Рівненській області, станом на 1 квітня 2012 року, на обліку було 36 місць та ділянок концентрації ДТП.

Світлана Марко з прес-служби ВДАІ УМВСУ у Рівненській області розповіла OGO.ua, що минулого року цей відрізок взяли на облік як одну з ділянок концентрації ДТП.

- Станом на 5 лютого за останні два роки на цій ділянці сталося 19 ДТП, з яких 10 — з потерпілими та 9 — з механічними пошкодженнями, - говорить Світлана Марко. - У цих аваріях загинуло 4 людини, а 20 отримали поранення різного ступеня важкості.

За словами правоохоронців, однією з основних причин ДТП на цій ділянці є недотримання водіями безпечної швидкості руху, попри наявність знаку обмеження швидкості. А ця ділянка дороги має заокруглення та звуження дорожнього полотна.

- Працівники ДАІ Рівненщини неодноразово надсилали листи-звернення до Служби автомобільних доріг у Рівненській області та Державного агентства автомобільних доріг України про необхідність підвищення безпеки дорожнього руху на автодорозі М06 Київ-Чоп, у тому числі на 396 км — саме на цій аварійній ділянці, - наголошує Світлана Марко. - Ми просили навіть здійснити реконструкцію цієї ділянки дороги.

Звісно, залежно від пори року та часу доби, місця концентрації ДТП можуть змінюватися, але деякі, зокрема, у Клевані, Бабині, Здовбиці, Вербі та Птичому та на деяких вулицях Рівного залишаються вже «традиційними». І не завжди причина цього — якісь недоліки чи неналежна організація дорожнього руху.

Є місця, які відповідають всім нормативним вимогам: є і розмітка, і знаки, і світлофори, словом, усе, що потрібно, але... Люди у ДТП там гинуть знову й знову. Ці факти важко пояснити. Можливо, спрацьовує людський фактор, типу “один не дивиться, куди і як іде, а інший — куди і як їде”.





На правах реклами