Ми у Facebook
29.03.2013, 14:42

Успішні школи Рівного: традиції і новаторство!

У 38 загальноосвітніх навчальних закладах Рівного нині “гризуть граніт науки” понад 22 тисячі учнів. Є чим похвалитися кожній школі міста, але ми обрали п’ять, про здобутки яких розповімо детальніше. Це не рейтинг з чіткими критеріями вибору, а просто досвід успішних, який, ми переконані, вартий поширення, уваги та пошани. Для когось із читачів матеріали цього розвороту стануть своєрідною підказкою в тому, куди віддати дитину на навчання, аби вона стала успішним громадянином своєї держави. А решті — допоможуть дізнатись більше про успішні школи Рівного, де щоденна копітка праця педагогів формує майбутню еліту міста і України! Отож, читайте, знайомтеся!

Всі умови для розвитку наших дітей у НВК школа-ліцей №19!

Рівненська НВК школа-ліцей №19 в цьому році святкує 25-річчя, адже заснована у 1988 році. Заклад – флагман освіти України, він є символом сформованих педагогічних ідей, стратегічна мета якого – навчити дітей жити у світі, що постійно змінюється, спонукати їх самих виступати в ролі "носіїв змін".

Зусилля педагогічного колективу – 76 педагогів – спрямовані на створення таких особливостей навчально-виховного процесу, які забезпечують демократизм стосунків учителів та учнів, співпрацю із позашкільними закладами.
Школа здійснює допрофільну підготовку дітей (класи із поглибленим вивченням математики, фізики) та профілізацію старшої школи (фізико-математичний, художньо-естетичний, історичний, інформаційно-технологічний профілі).

Пріоритетне значення у системі виховної роботи має превентивне, екологічне та патріотичне виховання. Важливим кроком на шляху формування нового менталітету молоді стала співпраця з інститутом проблем виховання НАПН України (лабораторією екологічного виховання). Створено дитячу спілку "Екологічна варта", яка об’єднала зусилля учнів різних вікових категорій.

У школі працюють різноманітні гуртки, які сприяють всебічному розвитку юних особистостей.

Налагоджено партнерські зв’язки з Міжнародною організацією "HART" (Канада) для реалізації міжнародного освітнього проекту "NEX STEP".

НВК №19 – громадсько-активна школа, в якій створено організацію "ЕкоДім". Реалізовано проекти: "Партнерство заради дитини", "Відновлення природного джерела", "Озеленення та благоустрій пришкільної території навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей" №19 м. Рівного.
Головними помічниками педколективу є батьки. Вони – активні учасники освітнього процесу.

Кожного року для майбутніх першокласників та їхніх батьків у закладі проводиться День відкритих дверей. Присутніх інформують про школу, проводять оглядову екскурсію, розповідають про переваги навчання.

Формами співпраці з батьками є проведення для них відкритих уроків, годин спілкування, сімейних ігор, майстер-класів, творчих лабораторій сім’ї. Стало традицією організовувати сімейні спортивні ігри "Родинне коло", творчі звітні концерти "Біля сімейного вогнища".

Школа – освітній заклад, де вчителі прагнуть надати індивідуальну педагогічну підтримку кожному учневі, створюючи умови для його розвитку. Запорука успіху – доброзичливі, дружні стосунки в колективі, який очолює директор Верхова Інна Семенівна, відмінник освіти України.

ЗОШ №19
м. Рівне, вул. Макарова, 48
(3622) 5-63-05, (3622) 5-50-64


У Рівному визначили кращі школи

Економіко-правовий ліцей – шлях до успіху

Рівненський економіко-правовий ліцей здійснює науково-практичну підготовку здібної, обдарованої учнівської молоді до продовження навчання у вищих навчальних закладах та трудової і творчої діяльності.

Навчання в ліцеї починається з 8-го класу. Структура ліцею передбачає два 8-х і два 9-х класи (допрофільна підготовка) та два 10-х і два 11-х класи (навчання за обраним профілем).

– У 8-9-х класах здійснюється допрофільне навчання учнів, – пояснює директор Рівненського економіко-правового ліцею Петро Коваль. – У 10-11-х класах відбувається навчання окремо за профілями економіка та правознавство. Загалом у нас навчаються понад 200 учнів. Варто зазначити, що ліцей має 13 кабінетів, комп’ютерний клас з 15-ма сучасними комп’ютерами та підключенням до мережі Інтернет.

Також у ліцеї функціонують різні гуртки, зокрема економічний МАН, правовий МАН, військово-патріотичний, фізичний, спортивний туризм, спортивне орієнтування, а також видається ліцейна газета "Сенсація+".

Як зазначає Петро Коваль, за останні чотири роки 118 учнів ліцею стали переможцями ІІ етапу, 58 учнів – ІІІ етапу і 11 учнів – ІV етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Учні ліцею постійно беруть участь у роботі Малої академії наук. За цей же час 89 учнів ліцею стали переможцями І етапу, 26 – ІІ етапу, 6 – ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук.

– У 2010 році команди учнів ліцею зайняли 3 місця на Всеукраїнських турнірах юних економістів та правознавців, у 2011, 2012 роках – 2 місце на Всеукраїнському турнірі юних правознавців, – говорить Петро Коваль. – У 2012 році команда учнів ліцею стала переможцем І загальноміського дебатного турніру "ПРЕС". Крім того, учні ліцею є постійними учасниками конкурсів ім. Петра Яцика, "Левеня", "Кенгуру", "Колосок", "Астроквест" та "Кришталева Сова".
Варто зазначити, що вихованці ліцею мають гарні перспективи навчання у кращих ВНЗ міста, адже до співпраці з ліцеєм на основі відповідних угод залучені провідні ВНЗ міста Рівного, Рівненської області та України. Також з 2012 року ліцей налагодив тісну співпрацю з управлінням Міністерства внутрішніх справ України у Рівненській області.

Рівненський економіко-правовий ліцей
м. Рівне, вул. Струтинської, 7а
(362) 24-20-00
(362) 24-43-66


Освіта Рівненщини: 5 досягнень і проблем

Рівненська українська гімназія – храм науки та знань

У мальовничому куточку міста привітно дивиться на світ сотнями допитливих очей дім науки, мудрості та добра – Рівненська українська гімназія.

Про високий рівень фахової майстерності педагогічного колективу закладу свідчать результати зовнішнього незалежного оцінювання випускників. Упродовж 5 років РУГ входить у п’ятдесят найкращих закладів України (2007-2012 роки).
Із січня 2006 року директор Рівненської української гімназії – Кухарчук Тетяна Андріївна, відмінник освіти України, кандидат педагогічних наук, переможець Всеукраїнського конкурсу "Директор школи ХХІ століття". У 2011 році нагороджена знаком "Василь Сухомлинський".

Рівненська українська гімназія є відродженою, тому велика увага приділяється вивченню історії гімназії 1923-1939 років. Вивчивши історію закладу, у директора виникла думка про створення іменних кабінетів. У 2008-2011 роках у гімназії відкриті кабінети: мистецтв імені Георгія Косміаді, географії імені Михайла Гуцуляка, математики імені Надії Шульгіної-Іщук. До 90-річчя з дня створення РУГ, яке святкуватиметься у вересні 2013 року, готуються до відкриття ще два.

Школярі РУГ вивчають англійську, німецьку, польську, французьку, українську мови, історію та право, математику та економіку… Тут проходять заняття у вокальному ансамблі, драматичному, хореографічному, історико-краєзнавчому гуртках, спортивній секції з волейболу.

Високий рівень знань учнів забезпечують 50 педагогів. Сьогодні РУГ – це 384 гімназисти, більшість з яких щорічно стають призерами Всеукраїнських олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт МАН. Цьогоріч перемоги у міських олімпіадах здобули 72 гімназисти, 24 учні стали переможцями обласного етапу Всеукраїнських олімпіад, 21 дитина є переможцем І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН та 7 - ІІ етапу. Серед них справжні таланти: Степанчук Анастасія, Ліганова Юлія, Константінова Дарина, які взяли участь у олімпіадах із 5-7 предметів. А відстоюють честь нашої області на IV етапі Всеукраїнських олімпіад та ІІІ етапі конкурсу-захисту МАН – гімназисти Кузнєцова Алла, Розумнюк Тетяна, Момотюк Святослав, Бондарчук Людмила, Доброчинська Наталія.

Рівненська українська гімназія є базовим закладом секцій Малої академії наук м. Рівного серед учнівської молоді з історичного краєзнавства, історії України, всесвітньої історії, географії та ландшафтознавства, історії релігій та релігієзнавства, психології. У закладі діють такі профілі навчання: історичний, математичний та біолого-хімічний.

Попереду ще багато роботи та нових досягнень. Педагогічний колектив мріє, щоб гімназія вирізнялася яскравою індивідуальністю, виділялася серед інших закладів, викликала бажання працювати та вчитися у ній.

Рівненська українська гімназія
м. Рівне, вул. 24-го Серпня, 2
(362) 26-57-25 (362) 63-59-59


ТОП-10 шкіл Рівного [ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ]

Рівненська спеціалізована школа І - ІІІ ступенів "Центр надії" Рівненської міської ради

Рівненська спеціалізована школа І - ІІІ ступенів "Центр надії" Рівненської міської ради – перший у місті Рівному навчальний заклад нового типу з альтернативною формою навчання у рамках додаткових освітніх послуг.

У жовтні 1991 року, року зламу старих освітніх стереотипів, духовних пошуків на хвилі національного піднесення, за ініціативою міського відділу освіти, групи вчителів-подвижників та батьків, спонсорів створено першу в регіоні благодійну школу "Центр надії" із запровадженням експериментальної форми навчання. Перші 17 учнів сіли за парти. В 1995 р. відповідно до висновків експертної комісії з ліцензування школу внесено до державного реєстру закладів освіти України. "Центр надії" визнано як заклад, що забезпечує належний рівень знань, поєднує традиційні та нетрадиційні форми навчання, організовує навчально-виховний процес з урахуванням світоглядно-культурних змін у суспільстві. Пріоритетними у діяльності закладу є загальнолюдські, національно-патріотичні, загальнохристиянські цінності.

Людиною високого патріотизму та інтелекту, педагогом-новатором, ініціатором освітянських справ, справжнім подвижником і реформатором була перший директор школи, відмінник освіти України, Заслужений учитель України Маринович Надія Франківна.

У жовтні 2011 року школа відзначила 20-річчя. Пройшовши нелегкий шлях утвердження, "Центр надії" є однією з престижних шкіл м.Рівного. Нинішній директор школи Шенкнехт О.В. зуміла зберегти особливе світобачення закладу, його традиції, продовжити розпочату справу.

Крім поглибленого вивчення англійської мови, у школі "Центр надії" запроваджено: вивчення німецької мови як другої іноземної; факультативне вивчення польської, російської мов, економіки; гуртки за інтересами (спортивна, сучасна хореографія, театральний, літературної творчості, естрадної пісні, початкового технічного моделювання, спортивна, сучасна хореографія тощо).
Школа "Центр надії" забезпечує високу результативність, посідаючи призові місця на міських, обласних олімпіадах, конкурсах-захистах МАН. Шкільний європейський клуб "Єврокрок" сприяє формуванню європейської свідомості серед молоді, поширенню нових форм позашкільної діяльності учнів (дебати, конференції, тренінги).

Налагоджено співпрацю з Московською міжнародною школою завтрашнього дня, освітніми закладами країн Балтії, США, Німеччини, Польщі.

Це школа, яка не лише відповідає на зростаючі запити батьків щодо альтернативних форм навчання, їх результатів, задовольняє високі вимоги до комфортності навчання та системи відносин, але й формує нову модель випускника. Адже випускники шкіл, які продовжили навчання у закладах України, Росії, країн Балтії, Німеччини, Польщі, Словенії, Японії, зарекомендували себе як відповідальні студенти, особистості з непохитною громадянською та моральною позицією. Можна із впевненістю сказати: школа "Центр надії" формує майбутніх лідерів, які сьогодні здатні відстоювати інтереси класу та школи, а завтра – рідного міста та держави.

Рівненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів "Центр надії" Рівненської міської ради
м. Рівне, вул. Остафова, 5
(362) 63-31-48, (362) 22-21-43, (362) 26-85-32


Оприлюднили розклад ЗНО-2013

«Престиж» - на порозі 20-річчя

Педагог - представник найсвятішої професії на Землі. Педагог — людина, для якої внутрішня доброта, висока і чиста духовність є необхідними умовами професійного успіху. Від того, як він увійде в клас, розпізнає загадковий погляд дитини і заповнить її духовний та інтелектуальний світ, залежить майбутнє нації, держави. Добро, посіяне ним, примножується у прийдешніх поколіннях, стає вічною істиною, переростає з мудрості конкретних людей у мудрість народу.

Кожна людина у своєму житті проходить крізь душу вчителя. Адже кожному з нас доводиться співставляти у пам’яті епізоди шкільного життя, аналізувати справедливі дії вчителя, захоплюватися його глибокими знаннями і високими моральними якостями, брати їх собі за приклад. Відомі слова Вольтера: «Не брак грошей, а брак людей та їхніх здібностей робить держави слабкими». Так само брак справжніх педагогів, що вболівають за успіхи школи і турбуються за кожну конкретну дитину, робить слабкою школу.

Мета педагогів Рівненської класичної гімназії «Престиж» — виховати освічених, націлених на успіх людей, які вміють формулювати свої ідеї та знаходити спосіб їх реалізації, бажаючих у всьому бути найкращими. Ми дотримуємося класичних традицій освіти, при цьому удосконалюємо власну акмеологічну методичну базу. Гасло «Ми прагнемо тільки найкращого» — йде з нами поруч протягом всіх років нашого існування.

Акмесередовище всередині школи, весь колектив прагнуть об'єднати з реальною дійснісю за межами гімназії. «Престиж» не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті йде комплексне, системне виховання громадянина не тільки у школі, а й поза її межами. Завдяки громадянсько напрямленому навчально-виховному процесу в школі закладаються трудові навички, дитина вчиться соціальній взаємодії, тут у неї виробляються життєві цінності, формується уявлення про свою роль як особистості та громадянина.

Наша школа була заснована у 1992 році як "Українська приватна школа”. У 1995 році заклад було реорганізовано у державну спеціалізовану школу І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови та додатковими освітніми послугами. Школою І-ІІІ ступенів заклад став у 2004 році згідно з рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради шляхом утворення Рівненського навчально-виховного комплексу "Престиж”. До складу НВК увійшли спеціалізована школа розвитку І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови та класична гімназія. З вересня 2010 року рішенням сесії міської ради школу перейменовано у Рівненську класичну гімназію «Престиж».

Директор школи - Котовська Лілія Григорівна, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, вчитель-методист, член-кореспондент Академії Акмеологічних Наук України. Вона керує закладом з 1994 року, є лауреатом Всеукраїнського конкурсу «100 кращих керівників навчальних закладів», переможцем міського рейтингу популярності «Жінка року», нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», вона завжди працювала із своїм колективом на перспективу, крок за кроком будувала підмурівок інноваційної школи.

Багаторічний досвід роботи за інноваційними системами навчання, піклування про зміцнення здоров’я і фізичний розвиток кожної дитини, вдале поєднання навчальної та виховної роботи для виявлення нахилів, інтересів для розвитку здібностей школярів – ось далеко неповний перелік надбань гімназії. До закладу може вступити далеко не кожний бажаючий тут вчитися через великий конкурс і високі вимоги до підготовки дітей. Наш секрет популярності - це цілеспрямована робота всього колективу нашого закладу, в якій злилися і ентузіазм педагогів, і самовіддана праця кожного члена нашої шкільної родини. Саме «родина» - це те слово, що визначає суть стосунків усіх педагогів, починаючи від вчительки Приходько Євгенії Петрівни, педагогічний стаж якої понад 42 роки, і включаючи вчителів, які лише роблять перші педагогічні кроки, усіх, хто кропіткою, щоденною працею створили нашу школу, яка справді базується на інтересах і потребах дитини.

Понад 70 педагогів створили у «Престижі» виняткові умови для одержання дітьми фундаментальної освіти, при цьому зберегли і розвинули інтерес до навчання. Серед педагогів школи двоє – заслужених вчителів України, дев’ять Відмінників освіти України, 12 вчителів-методистів, сім старших вчителів, 29 педагогів атестовані на відповідність вищій кваліфікаційній категорії, шестеро педагогів є лауреатами Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» міського та обласного етапів. Зважаючи на це, навчально-виховний процес Рівненської класичної гімназії «Престиж» спрямовується на розвиток творчих здібностей вихованців згідно їх внутрішньоінтенційної спрямованості. Діагностика її проводиться як у ході викладання навчальних дисциплін, так і в системі позакласної та позашкільної роботи. На навчальних заняттях учні користуються правом вибору індивідуалізованих творчих завдань, а в різних формах позаурочної діяльності творчому самовияву підростаючої особистості сприяє широкий акмеологічний простір освітнього закладу.

РКГ «Престиж» функціонує в режимі повного дня. Завдяки цьому є можливість забезпечити учням вільний вибір знять за інтересами, сформувати такий режим дня, який би максимально враховував індивідуальні запити кожної дитини. Окрім предметів базового компоненту, в закладі вивчають інформатику (з 1-го класу), англійську, німецьку, польську або російську мови, основи християнської моралі, хореографію, основи рукопашного бою. Поглиблено вивчаються історія, математика, англійська мова. Для задоволення потреб у саморозвитку та самореалізації гімназистів працює понад 20 гуртків та факультативів. Особливою увагою учнів користуються спецкурси вивчення іноземних мов, WEB-дизайну, “я - лідер», логіки, клуби: ерудитів, екології, євроклуб. Гуртки: естрадної пісні, хорового співу, образотворчого мистецтва, технічного моделювання, логічних ігор, театрального мистецтва, туристичного краєзнавства, народної та сучасної хореографії, ритмічної гімнастики, рукопашного бою та інші. Далеко за межами міста відомий зразковий дитячий хор «Співаночка», зразковий хореографічний ансамбль «Поліський віночок».

У палітрі можливостей саморозвитку особистості у гімназії посилена художня компонента. Це робиться цілеспрямовано, бо як вважав у свій час відомий французький скульптор Огюст Роден, світ стане щасливим лише тоді, коли у кожного буде душа художника і це буде давати радість у будь-якій праці. До того ж, як відомо із психології творчості, художнє начало лежить в основі будь-якого її виду. Зважаючи на це, у навчально-виховній системі закладу велику увагу звертають на принцип художності, що допомагає реалізовувати такі компоненти змісту шкільної освіти, як досвід творчої діяльності та досвід емоційно-чуттєвого ставлення до світу.

Саморозвиток особистості передбачає посилення креативного потенціалу підростаючої людини. Для цього педагоги гімназії у ході викладання основ наук допомагають учням засвоїти визначені відомим дидактом І.Я. Лернером процедури творчої діяльності та напрацьовані у вітчизняній зарубіжній практиці методики, стратегії й тактики. З одного боку, серед них зустрічаються ті, що використовуються в евристичній діяльності винахідників та у технічній творчості, а, з другого боку, ті, які сприяють стратегіальній організації свідомості та настановленню на творчість у різноманітних сферах життєдіяльності людини. Девізом такого спрямування навчально-виховного процесу стали слова французького письменника Ромена Роллана: «Вся радість життя – у творчості. Творити – значить убивати смерть!» Тому учні гімназії серед лідерів міста і області за кількістю переможців у предметних олімпіадах, і за результативністю зовнішнього незалежного оцінювання випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

Варто звернути увагу на стиль викладання гімназії «Престиж». Демократичне навчання, впроваджуване педагогами школи, ставить своєю метою виховання в учнів громадської активності та відповідальності, а не бездумної слухняності, виключає авторитаризм як педагогічну умову. Будь-яка активна творча діяльність дитини на уроці заохочується й аналізується з позиції поваги до її особистості та розуміння того, що учень має право на помилку. Вчителі гімназії прагнуть створити таку атмосферу у класі, де вчитель поважає гідність та права кожного учня, де заохочуються відповідальність, активність, прояв лідерських якостей. На будь-якому уроці вчителі прагнуть використовувати інтерактивні методики викладання, а також упроваджувати їх у позаурочні заходи та діяльність органів шкільного самоврядування. Усе це спрямовано на те, щоб демократичне навчання розвивало критичне мислення, за допомогою якого майбутні громадяни будуть генерувати й реалізовувати ідеї, що здійснюють позитивний вплив на суспільство, вирішуючи різні проблеми та регулюючи конфліктні ситуації. З цією метою, на навчальних заняттях учням надається право вибору індивідуалізованих творчих завдань, а в різних формах позаурочної діяльності, творчому самовияву підростаючої особистості сприяє широкий акмеологічний простір освітнього закладу

У класичній гімназії «Престиж» велике значення надається гендерному аспекту освіти, який сприяє не лише поступальним гуманістичним змінам у свідомості вихованців щодо ролей чоловіків та жінок у сучасному суспільстві, а й організації особистісно-орієнтованого навчально-виховного процесу. Адже психологія дівчаток і хлопчиків, а у майбутньому чоловіків та жінок має ті відмінності, які за умови гармонійного поєднання створюють синергетичний ефект. Це вдало ілюструють слова відомого бельгійського засновника музею в Амстердамі Теодора Ван Герена стосовно того, що прірву життя можна подолати лише за допомогою двох стрибків: перший робить чоловік, другий – жінка. З першого класу у школі запроваджено роздільне навчання хлопчиків і дівчаток. Обов’язковою умовою є виховання дівчаток жінкою-вихователем, хлопчиків – чоловіком. Це дає можливість сприяти поступальним гуманістичним змінам у масовій свідомості щодо ролей чоловіків і жінок у сучасному суспільстві.

РКГ „Престиж” функціонує в режимі повного дня – відкритого цілий день, який забезпечує максимальне розкриття здібностей учня, його всебічний і психологічний розвиток через колективну роботу з учнями і вчителями. Завдяки такому режиму роботи , школа має змогу повніше об’єднати навчальну і позанавчальну діяльність в умовах навчального співтовариства, сформувати освітній простір закладу для реалізації індивідуальних освітніх маршрутів учнів, об’єднати в єдиний функціональний комплекс освітні і оздоровчі процеси.

Створена модель виховної роботи у нашій гімназії дає можливість значно покращити соціологізацію учнів, об’єднати й скоординувати зусилля макро- і мікросоціуму, державних і громадських структур: школи, сім’ї, вулиці, суспільства. У гімназії успішно діють виховні проекти: «Живе слово письменника», «Стежками здоров'я», «Англомовний табір відпочинку», навчально-туристичний проект «Велосипедом по Рівненщині» та інші. Перлинами багатьох традицій закладу є свято «Посвята у гімназисти», День здоров'я з виїздом усієї гімназії до лісового масиву, Новорічні театралізовані дійства силами педагогів, екскурсійні поїздки «Сім чудес України», благодійні марафони «Різдвяні передзвони» та «Великодній дзвін».

Творча, акмеологічно спрямована діяльність педагогічного колективу закладу визнана у місті та державі. Впродовж останніх років школа знаходиться серед лідерів у рейтингу «Кращий навчальний заклад міста». У 2006 році стала переможцем Всеукраїнського конкурсу «100 кращих шкіл України» у номінації «Школа педагогічного пошуку». У 2009\2010 н.р. Класична гімназія «Престиж» стала лауреатом Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти і науки України».

Із 2008-2009 навчального року РКГ «Престиж» отримав статус експериментального навчального закладу регіонального рівня з питань упровадження акмеологічних підходів в освіті. Рішенням регіональної експертної ради при управлінні освіти і науки облдержадміністрації від 25.12.2008 року РКГ «Престиж» було атестовано з відзнакою. У жовтні 2012 року гімназія була представлена на ІV Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті».

Хоча ми маємо ще дуже амбітні плани і надії, уже сьогодні можна стверджувати – гімназія відбулася! Адже, суворо дотримуючись фундаментальних ознак класичної освіти: толерантного гендерного підходу, полімовності, християнського компоненту , ми орієнтуємося на системну і послідовну підготовку конкурентоспроможних, успішних особистостей, що і визначає популярність нашого закладу у місті.

Рівненська класична гімназія "Престиж" Рівненської міської ради
м. Рівне, вул. Данила Галицького, 15
(362) 23-33-45





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ