Ми у Facebook
08.04.2013, 13:10

Ефективний та сучасний маркетинг: нові правила

Чому правила маркетингу, що працювали 10 років тому, сьогодні марні.
Часто компанії керуються старими і перевіреними роками принципами маркетингової політики. Так, вони відмінно працювали років 10-15 тому. Але от лихо - сьогодні все частіше ці підходи марні, пише EquipNet.ru з посиланням на журнал Inc.

Що рекомендує нам класичний маркетинговий підхід:

По-перше, створіть продукт, який адресований якомога більшій кількості покупців.

По-друге, донесіть вашу пропозицію до максимального числа можливих клієнтів.

По-третє, створіть впізнаваний і "широкий" бренд, який може бути розширений за рахунок нових типів продуктів.

Ми не говоримо, що ця стратегія не працює. Вона працює і сьогодні, правда, більше для великих брендів з досить значним маркетинговим бюджетом. Але для малих компаній вона не настільки ефективна. Чому?

Вся справа в каналах донесення інформації до потенційних клієнтів. Сьогодні їх безліч. І це дозволяє чітко розділити потенційних клієнтів на вузькі групи. У кожної з цих груп споживачів свої особливості.

Тому повідомлення, яке ви доносите до кожної з цих груп споживачів, має бути індивідуальним. Якщо ж скористатися класичною моделлю з однією пропозицією охоплювати всю аудиторію, то віддачі буде мінімум.

І пам'ятайте, що сьогоднішній споживач вже втомився від великої кількості реклами. Так що все частіше ваші клієнти геть ігнорують "килимові рекламні бомбардування", які закликає проводити класичний маркетинг. Відповідно, сьогодні те, що у маркетингу працювало на вас ще 10 років тому, працює проти вас.

Нові правила маркетингу

Щоб адаптувати свою маркетингову політику до сучасних умов, скористайтеся новими правилами і підходами:

1. Створіть продукт, який адресований конкретній цільовій аудиторії, а не всім підряд. 
2. Зробіть так, щоб ваш продукт справді вирішував нагальні проблеми ваших клієнтів і робив це добре. 
3. Цілеспрямовано доносьте цінності пропозиції до своєї цільової аудиторії по вузькому каналу, а не розпорошуйте зусилля. 
4. Створіть зв'язок між вами, вашими клієнтами і вашим продуктом. Як тільки це сталося, використовуйте клієнтів для поширення інформації про вашу пропозицію.

Як видно, в сучасних умовах потрібно дотримуватися дещо інших правил у маркетингу. І ті хто, хто ігнорує реальність, живучи в минулому, в остаточному підсумку програє і втратить багато грошей на неефективному маркетингу.





На правах реклами