Ефективний та сучасний маркетинг: нові правила
Що рекомендує нам класичний маркетинговий підхід:
По-перше, створіть продукт, який адресований якомога більшій кількості покупців.
По-друге, донесіть вашу пропозицію до максимального числа можливих клієнтів.
По-третє, створіть впізнаваний і "широкий" бренд, який може бути розширений за рахунок нових типів продуктів.
Ми не говоримо, що ця стратегія не працює. Вона працює і сьогодні, правда, більше для великих брендів з досить значним маркетинговим бюджетом. Але для малих компаній вона не настільки ефективна. Чому?
Вся справа в каналах донесення інформації до потенційних клієнтів. Сьогодні їх безліч. І це дозволяє чітко розділити потенційних клієнтів на вузькі групи. У кожної з цих груп споживачів свої особливості.
Тому повідомлення, яке ви доносите до кожної з цих груп споживачів, має бути індивідуальним. Якщо ж скористатися класичною моделлю з однією пропозицією охоплювати всю аудиторію, то віддачі буде мінімум.
І пам'ятайте, що сьогоднішній споживач вже втомився від великої кількості реклами. Так що все частіше ваші клієнти геть ігнорують "килимові рекламні бомбардування", які закликає проводити класичний маркетинг. Відповідно, сьогодні те, що у маркетингу працювало на вас ще 10 років тому, працює проти вас.
Нові правила маркетингу
Щоб адаптувати свою маркетингову політику до сучасних умов, скористайтеся новими правилами і підходами:
1. Створіть продукт, який адресований конкретній цільовій аудиторії, а не всім підряд.
2. Зробіть так, щоб ваш продукт справді вирішував нагальні проблеми ваших клієнтів і робив це добре.
3. Цілеспрямовано доносьте цінності пропозиції до своєї цільової аудиторії по вузькому каналу, а не розпорошуйте зусилля.
4. Створіть зв'язок між вами, вашими клієнтами і вашим продуктом. Як тільки це сталося, використовуйте клієнтів для поширення інформації про вашу пропозицію.
Як видно, в сучасних умовах потрібно дотримуватися дещо інших правил у маркетингу. І ті хто, хто ігнорує реальність, живучи в минулому, в остаточному підсумку програє і втратить багато грошей на неефективному маркетингу.
Як пофарбувати яйця до Пасхи: 6 цікавих способів, про які ви не чули
Пофарбувати яйця перед Великоднем це улюблена справа багатьох, але не всім відомі нестандартні способи, як це зробити.
переглядів: 219
Лікування атрофії зорового нерва: як стовбурові клітини допомагають покращити зір
Атрофія зорового нерва (АЗН) є однією з найнебезпечніших причин погіршення та втрати зору. Це можливий наслідок багатьох офтальмологічних захворювань, що призводять до пошкодження нерва та порушення проведення імпульсів від сітківки до мозку. В останні роки для лікування захворювання в розвинених країнах все частіше застосовують стволові клітини (СК). Якщо ви хочете скористатися цією методикою, щоб поліпшити зір, можете записатися до лікаря або уточнити вартість лікування атрофії зорового нерва на сайті Booking Health.
переглядів: 165
Які зараз черги на польському кордоні
Прикордонники повідомили інформацію про стан черг на польському кордоні станом на ранок, 19 квітня.
переглядів: 209
Рівнянам перерахують субсидії автоматично: кому все ж доведеться звертатися
З 1 травня по 30 вересня в Україні настає неопалювальний період, протягом якого будуть розраховані житлові субсидії.
переглядів: 271
Автобазари України: перспективи сьогодення
Автомобільний ринок в Україні проходить через цікавий період розвитку, враховуючи збільшення попиту на автомобілі та зміну споживацьких переваг. Від нових авто до машин з пробігом, від електричних моделей до класичних бензинових та дизельних моделей — український автомобільний базар, зокрема, автобазар у Рівному, пропонує широкий вибір для всіх категорій покупців.
переглядів: 195