Ми у Facebook
12.06.2013, 07:48

Головний податківець Рівненщини відповів на незручні запитання

На порталі OGO.ua відбулась інтернет-конференція з начальником Головного управління Міністерства доходів і зборів у Рівненській області Ігорем Скоріковим. Дізнайтесь, що відповів керівник новоствореного управління на запитання інтернет-користувачів!
Тему інтернет-конференції ми визначили так: «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів». Утім, запитання інтернет-користувачів виявились ширшими за тематикою, а наш співрозмовник дав відповідь на всі. Отож, читайте про об'єднання податкової і митниці, єдиний соціальний внесок, "добровільно-примусову" передплату і навіть... про детектор брехні!

- Чи будете Ви доводити плани по підписці "Вісника" своїм працівникам, які потім будуть випрошувати,червоніючи,її у підприємців?

- Доброго дня. Дякую за запитання. Вважаю, що журнал «Вісник податкової служби» є фаховим високопрофесійним виданням, в якому можна знайти всі новини з питань податкового законодавства, митної політики, адміністрування єдиного соціального внеску і буде дуже корисним для фахівців Міндоходів та суб’єктів господарювання. Останнім часом він кардинально змінився, в кращу сторону. Ми рекомендуємо використовувати цей журнал для підвищення професійного рівня наших працівників. Крім того, журнал оперативно висвітлює всі події та офіційні зустрічі керівництва країни, зміни у законодавстві, діяльність сумлінних платників податків, міжнародний досвід в оподаткуванні, - тому є цікавим і для платників податків.

- Для чого в Пенсійного фонду забрали єдиний соціальний внесок? Нарахування пенсій теж буде у вас?

- Що стосується передачі до Міндоходів функції адміністрування ЄСВ, то це цілком логічний крок, який відповідає інтересам бізнесу. Фахівці Міністерства вже працюють над спрощенням процедури адміністрування єдиного соціального внеску для підприємців. Зокрема, йдеться про об'єднання звіту про сплату внеску зі стандартною декларацією форми 1ДФ та надання можливості подавати такий звіт, як і всі інші, в електронному вигляді.

Крім того, функції ведення реєстру та персоніфікації страхувальників, нарахування виплат залишаються за Пенсійним фондом, а адміністрування, контрольно-перевірочна робота - за Міністерством.

Новий головний податківець Рівненщини - із Луганська

- Чи залишилась в складі нового мінстерства податкова міліція, як вона тепер буде називатись і які її функції?

- Важливою функцією Міндоходів залишається боротьба із правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.

Тому при Міністерстві й надалі функціонуватиме податкова міліція
(назва після реорганізації – оперативне управління).  Його завдання - виявлення і розслідування злочинів у сфері оподаткування. З метою зменшення тиску на бізнес, максимальна увага приділятиметься аналітичній роботі із мінімальним втручанням у справи сумлінних платників податків.

У зв’язку із цим, проводиться скорочення особового складу податкової міліції до оптимальної кількості, необхідної для ефективного виконання функцій боротьби з правопорушеннями у податковій та митний сфері.

- Що дасть для бізнесу обєднання митниці і податкової, чи буде якесь полегшення та зменшення податкового тиску?

- Вітчизняні підприємці та іноземні інвестори тепер мають єдиного адресата, який від імені держави відповідає за створення рівної конкуренції, поміркованого оподаткування, якісний сервіс в адмініструванні обов’язкових платежів.

Тому основні вигоди для бізнесу від створення Міністерства - це:
- спрощення процедур отримання адміністративних послуг;
- підвищення якості, комплексність податкового та митного сервісу;
- скорочення кількості часу на обслуговування в державних органах;
- зниження рівня бюрократизації в державних органах влади, підвищення рівня довіри громадян до представників влади;
- забезпечення конфіденційності платників податків.

Пріоритети роботи залишаються незмінними: удосконалення системи адміністрування податкової системи України, якісне обслуговування платників із застосуванням новітніх технологій, спрощення документообігу, мінімум витрат часу представникам бізнесу на спілкування із державою, і максимум – на основну діяльність.

Рівненські журналісти поспілкувались онлайн з головним податківцем України

- Ваші попередники використовували давно відому схему збагачення - періодичне видання - профільну газету "Податкові вісті". Тираж - найбільший в області, ціна - в 3 рази більше аналогічних по розміру видань, підписка обов'язкова по декілька примірників на працівника податкової та підприєство або підприємця. Чи вистачить у Вас сміливості відмінити дану повинність в вигляді обов'язкової передплати даного не досить цікавого видання?

- З 2004 року газету випускає ПОГ «Інформ-центр», засновником якого є Рівненське територіальне відділення Асоціації платників податків України. Фінансово - господарська діяльність підприємства не є прибутковою.

Наявність газети «Податкові вісті» дає можливість оперативно висвітлювати зміни у законодавстві, роботу податкових та митних органів, відповіді та консультації з актуальних питань оподаткування.

Тираж газети коливається від 2800 до 3500 примірників. Враховуючи кількість платників податків, яка зареєстрована в області, а це більше 64 тис. суб’єктів господарювання (фізичних і юридичних осіб) та кількість працівників, не можна сказати що підписують газету по декілька примірників на одну особу або підприємство.

- Коли наведеться лад у Дубенській податковій?.. Пишуться невідомо звідки взяті штрафи, апеляції в суді не проходять... Невже ви не розумієте, що бізнес йде в тінь і податків скоро не буде кому платити? Подивіться статистику скільки ПП закрито в цьому році і все зрозумієте.

- Щодо роботи Дубенської податкової та її керівника, то я вважаю, що для того щоб звинувачувати людину в неправомірних діях, необхідно мати вагомі докази, інакше це можна вважати наклепом. Якщо у Вас є конкретні факти порушень законодавства з боку керівника Дубенської податкової Ви можете повідомити про це відповідні правоохоронні органи, звернутись із заявою на «Пульс» Міндоходів за телефоном 044-284-00-07, та до відділу внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Рівненській області або до мене особисто.

- Чи готові ви на детекторі брехні дати відповідь на запитання "чи берете ви хабарі"?

- Так, звичайно.

- Чому працівники підпорядкованих інспекцій не забезпечені необхідною технікою та витратними матеріалами? Для чого всіх підприємців примушують отримувати ключі електронних підписів?

- Питання матеріально – технічного забезпечення для нас актуальне, як і для всіх бюджетних установ та пов’язане з недостатністю фінансування.
Щодо ключів електронного цифрового підпису, то про переваги їх використання та подання електронної звітності сказано вже багато, зокрема платники податків отримують: економію робочого часу, коштів на придбання бланків, суттєве скорочення термінів проведення перевірки заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування, оперативність обробки отриманої інформації.

Ключ електронного підпису дає змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України.

Безконтактна форма спілкування з представниками контролюючих органів дає можливість зменшити прояви корупції та наблизити ведення бізнесу в нашій країні до європейських стандартів.

Податковий календар на червень 2013 року





На правах реклами