Ми у Facebook
15.08.2013, 14:05

Що думають про працівників Міндоходів мешканці Рівненщини

Підсумки опитування, проведеного у серпні, засвідчили, що більшість громадян (70%) оцінюють роботу органів Міндоходів з налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, а 30% - як задовільну.
Цікавими виявились відповіді респондентів на запитання про чинники, які негативно впливають на авторитет органів Міндоходів: часті зміни в законодавстві (35%), важка та заплутана податкова звітність (25%) та корупція (20%), високі ставки податків (15%), скорочення штатної чисельності працівників органів Міндоходів, плинність кадрів (5%).

На запитання, як Ви сприймаєте прогресивні зміни органів Міндоходів (нові електронні сервіси, удосконалення податкового та митного законодавства, відкриття центрів обслуговування платників податків тощо)- 100% опитаних відповіли, що зміни сприйняли позитивно.

Щодо оцінки електронних сервісів, таких як реєстр платників ПДВ; єдина база знань; акредитований центр сертифікації ключів; гаряча лінія „Пульс"; електронна звітність - 90% респондентів відповіли, що скоріше задоволені і 10%, що повністю задоволені сервісами.

Щодо запитання про зручність звітування в електронній формі – 60% опитаних відповіли ствердно, 40% вважають, що механізм подання зручний, але потребує доопрацювання.

Працівники органів Міндоходів попросили громадян оцінити роботу Центрів обслуговування платників податків (ЦОПП) у їх місті, чи районі за п‘ятибальною шкалою. 80% опитаних поставили 4 бали, 10% - 5 та ще 10% - 3.

Згідно з опитуванням 60% респондентів вважають, що послуги з роз’яснення податкового та митного законодавства завжди надаються вчасно і на високому професійному рівні, 40% громадян ці послуги вважають задовільними.

Мабуть, завдяки цьому у 60% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання звітності тощо, у 40% громадян іноді виникають окремі запитання.

На запитання, чи стало більш зрозумілим податкове законодавство у зв'язку з введенням у дію Податкового кодексу України 70% респондентів відповіли - так, але окремі норми потребують доопрацювання, проте 30% вважають, що у новому податковому законодавстві зорієнтуватися складно.

Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів Міндоходів своїх функціональних обов’язків, таких, як оперативність застосування законодавчих нововведень; своєчасність надання відповідей; професіоналізм, компетентність; застосування нових сервісів; надання інформації про послуги органів Міндоходів; спрямованість на вирішення проблем платника; дотримання працівниками органів Міндоходів етики державного службовця, то 90% респондентів зазначили, що працівники органів Міндоходів добре виконують свої обов’язки, 10% громадян поставили оцінку «задовільно».

Найбільший відсоток опитаних становлять громадяни віком від 35 до 50 років (40%), на другому місці (20%) – віком від 25 до 30 років. Серед інших категорій: від 50 до 60 – 20%, понад 60 років – 20%. 70% респондентів мають вищу освіту, 30% середню спеціальну.

Результати таких соціологічних опитувань допомагають виявити існуючі недоліки в роботі працівників органів Міндоходів та покращити якість обслуговування платників податків.

Про це повідомили в Інформаційно-комунікаційному відділі ГУ Міндоходів у Рівненській області.





На правах реклами