Ми у Facebook
06.09.2013, 10:54

Рівняни дзвонять губернатору, щоб поскаржитися на чиновників

Голова Рівненської облдержадміністрації Василь Берташ створив «гарячу лінію», роботу якої обіцяє контролювати особисто. Відтепер за безкоштовним номером телефону можна попросити допомогти у вирішенні проблем, поскаржитися на працівників державних установ та звернутися за роз'ясненнями.
Для того, щоб задати питання Василю Михайловичу, потрібно зателефонувати за номером безкоштовної "гарячої лінії" 0-800-500-078.

Далі звернення заявників скеровують для оперативного розгляду: заявку реєструють, надсилають відповідним службам та аналізують результат запиту.



- Я хочу, щоб я міг раз на тиждень переглянути "пам’ять" телефону — які саме надходили туди дзвінки — бо інколи чиновники один одного покривають, не показують тих звернень... Потрібно цей процес відпрацювати, - розповів OGO.ua голова Рівненської облдержадміністрації Василь Берташ. - Переглядав електронну пошту — пишуть: той взяв хабар, той прийняв незаконне рішення... Я створюю робочу групу, проводиться службове розслідування — і вживаються відповідні заходи.

Директор обласного контактного центру Микола Шустов наголосив, що за якість вирішення питань, з якими жителі області звертаються на «гарячу телефонну лінію» голови облдержадміністрації, держслужбовці нестимуть персональну відповідальність.



Загалом з часу початку роботи "гарячої лінії" люди найчастіше скаржаться на невиплату соціальної допомоги, бездіяльність чиновників, невиконання судових рішень.



- Дуже багато є чиновників, які попадаються і на хабарах. Вони ще не звикли працювати чесно і добросовісно, якщо звертаються люди з якимись питаннями, - зауважив Василь Берташ.





На правах реклами