Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
18.12.2013, 16:22

Артем Наавгуст - рівнянин, який ламає стереотипи

Не дуже багато у Рівному таких сміливців, які в 15 років приймають серйозне рішення не навчатися в університеті, а зайнятися самоосвітою, наш герой саме з таких.
У 15 років Артем Наавгуст вирішив не отримувати вищу освіту і розробив власну систему самоосвіти. За чотири роки прочитав близько 400 книг, переглянув близько 50 тренінгів і семінарів. На сьогодні є організатором і ведучим "Школи публічного виступу" в місті Рівне.

У 18 років створив Центр Персонального Розвитку "СІД", тренінгова компанія, що займається проведенням і організацією тренінгів та семінарів на тему особистої ефективності. Вже більше 3 років активно вивчає і впроваджує маркетинг в усі сфери.



Рівненський фотохудожник Едуард Хитрий: "Не пліткуйте, не засуджуйте людей, не ставте їм діагнози..."

З Артемом Наавгустом поспілкувався журналіст порталу "Четверта влада", Олесь Поліщук.

- Отже, як усе починалося?

- Ще в 9 класі я прийняв рішення нікуди не вступати. Життєвий досвід навчив мене, що від оцінок та дипломів мало що залежить. Я вирішив займатися самоосвітою, і "за" неї у мене було 2 аргументи. Перший - це неефективність національної системи освіти. Українські навчальні заклади навчають за прусською системою, котру придумали для виховання виконавців і військових. А я завжди хотів бути лідером і мене не задовольняло те, чому мене планували вчити - шаблонне мислення, обмеження й пригнічення власної думки. Друга причина - в тому, що я в якийсь момент свого розвитку зрозумів, що світ не платить нам за "середні досягнення". Тобто варто віднайти своє покликання, і слідувати йому, а не жити чужими схемами. Роботодавець не платитиме нам просто за диплом, чи за кількість прочитаних книг.

- Перепрошую, Артеме, може, тобі просто важко давалися шкільні предмети?

- Ні, в мене були середні оцінки із точних (фізико-математичних) наук, і високі з гуманітарних. Ще в школі я багато читав, наприклад, дослідника фізики Хоккінга і, наприклад, дуже любив фантастику. Зокрема, "інтелектуальні" твори Артура Конан-Дойля і Гаррі Гаррісона. Ще в школі я прийняв рішення не вступати у виш, хоч тоді ще не уявляв повної панорамної картини. Але вже тоді в мене було бажання допомагати людям підвищувати їх продуктивність та результативність.



- А за які гроші ж ти жив після школи, доки не став проводити платні семінари?

- Я заробляв на будівництві. Пізніше працював у консалтинговій фірмі консультантом, давав поради у складних випадках фінансових питань, але пішов звідти через непорозуміння із керівництвом.

- А коли ти розробив систему, яку називаєш тайм-менеджментом?

- Я написав для одного сайту матеріал, як ефективно відпочивати. І серед коментарів був такий, у якому мій допис ототожнювався із тайм-менеджментом, який я раніше розумів як "самодисципліну". Далі я багато працював над розробкою цієї системи, спілкувався із розумними людьми, багато читав про бізнес, психологію, психологію бізнесу, щоб це дало мені збалансований погляд на все.

Журналістка "ОГО" перемогла у всеукраїнському конкурсі

- Артем, а чому ти не займаєшся мані-менеджментом (управлінням грошима)? Адже для багатьох це актуальне й болюче питання.

- Є три причини: 1). Час цінніший за гроші. 2). Я люблю братися за одну нішу. 3). Якщо людина не вміє керувати часом - вона не зможе керувати й грошима.

- Чому ти не віриш у позитивне мислення, у формули самонавіювання-аффірмації, у візуалізації? Про все це розповідає фільм "Секрет", книги Дейла Карнегі та Луїзи Хей, Максуелла Мольца.

- Бо все це самообман. Це можна проілюструвати двома прикладами. Наприклад, якщо горить будинок, хіба допоможеш собі одним самонавіюванням? Потрібно швидше гасити пожежу.

- Ти займаєшся якимось спортом?

- Так. Але це скоріше на рівні просто фізичних вправ - наприклад, відтискаюся від підлоги.

- Ну і останнє запитання, так би мовити, "концептуальне". Яка найбільша проблема нашого часу, окрім малоефективної освіти?

- Я думаю, що це погляд на ситуацію лише із своєї точки зору. Невміння поглянути на неї з різних позицій, і увійти в становище іншого.
Коментарі: