Ми у Facebook
14.02.2014, 13:16

Чи скористаються у Рівному вінницьким досвідом роботи міськвиконкому?

У Рівному заплановано удосконалити Єдиний центр адміністративних послуг. Подібний центр уже діє у Вінниці. Там робота офісу організована максимально просто та прозоро.
У Вінниці такий центр було створено у 2005 році, поступово його удосконалювали. На момент відкриття цн було приміщення площею 36 кв. м на шість робочих місць, обладнане лише одним персональним комп’ютером і двома телефонними апаратами. Сьогодні це сучасне приміщення з вільним доступом до інтернету та 22 робочими місцями.

Головна мета «Прозорого офісу», саме так центр адміністративних послуг називається у Вінниці, - створити середовище, сприятливе для швидкого вирішення проблем громадян, скоротити до одного-двох візитів і максимально спростити процедури отримання необхідних документів, упередити зловживання з боку посадових осіб.



Як звернутися за допомогою в прокуратуру Рівненської області [+ЗРАЗОК ЗАЯВИ]

При організації центру відбувалась реконструкція першого поверху міськвиконкому, який після ремонту став прозорим у буквальному розумінні - всі приміщення розділені лише скляними перегородками.

У рамках програми реконструкції першого поверху міської ради було встановлено багато сучасних електронних пристроїв: термінали “Інформаційного центру”, систему керування чергою, інформаційні монітори та цифрові панелі.



Як стати членом Громадської ради при Рівненській обласній раді

У «Прозорому офісі» спеціалісти апарату міської ради та її виконкому, державні реєстратори, адміністратори дозвільної системи міської ради і представники місцевих дозвільних органів працюють тепер зі зверненнями громадян у єдиному офісі.

Відпрацьовано єдиний стандарт для оформлення документів та вирішення найбільш типових питань, з якими громадяни та суб’єкти господарювання звертаються до влади.



Центр щодня обслуговує близько 800 громадян та суб’єктів господарювання, які з різних питань звертаються до міської ради.

Отже, організований таким чином офіс є прозорим – у прямому та переносному сенсі – максимально усунено будь-які бар’єри у взаємодії громадян та представників влади.

Сподіваємось, що у Рівному переймуть позитивний досвід Вінницької міської ради, створивши, зовсім скоро, зручний та максимально спрощений у роботі Єдиний центр надання адміністративних послуг для рівнян.






На правах реклами