Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
18.03.2014, 16:54

У Рівному активісти "Самооборони Майдану" вимагали припинити трансляцію російських телеканалів

У Рівному активісти "Самооборони Майдану" виступили проти трансляції у місті російських телеканалів, які, за їхніми словами, розпалюють міжнаціональну ворожнечу.
Рівненські "самооборонці" пікетували офіс кабельного оператора "Воля" та представництво Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

- Ми ставимо вимогу перед власниками ЗМІ, операторів кабельного телебачення й державою активно протидіяти тій інформаційній війні, яку веде проти нас Росія, - говорить представник "Самооборони Майдану" в Рівненській області" Юрій Шадий. - Ця війна стала передумовою дій російської сторони в Криму й на Сході та Півдні України. Є люди, які в силах це припинити. Як ми можемо взяти пульт і вимкнути канал, так і власники мереж можуть прибрати їх з ефіру.

Близько 30 активістів "Самооборони Майдану" вирішили висловити свій протест одному з кабельних операторів, компанії "Воля", й прийшли до офісу.

"Самооборона Майдану" прямує до офісу "Волі"
"Самооборона Майдану" прямує до офісу "Волі"


Щоправда, рівненське представниутво "Волі" на невдоволення громади зреагувало раніше, до акції протесту.

- Ми зверталися до представництв російських телеканалів припинити той потік неправдивої інформації, що подавався в новинах, - пояснює директор представництва компанії "Воля" Андрій Горецький. - Також ми відреагували на рекомендаційний лист РНБО та Нацради з питань телебачення та радіомовлення, але припинити їх трансляцію зовсім ми не можемо без рішення тієї ж таки ради з питань телебачення і радіомовлення. Крім того, починаючи з 2 березня ми провели опитування серед наших абонентів й 70% наших абонентів висловилися за відключення російських телеканалів в аналоговій мережі й переведення їх у платний цифровий пакет. Наразі у вільному доступі російські канали ми вимкнули.

За словами Андрія Горецького, у сітці "Волі" замість "ОРТ" ("Первый канал. Всемирная сеть"), "РТР Планета" та "НТВ-Мир" тепер з'явились телеканали "Сонце", "Время" та "Еспресо.ТВ".

Представник "Самооборони Майдану" Юрій Шадий та директор рівненського представництва "Волі" Андрій Горецький
Представник "Самооборони Майдану" Юрій Шадий та директор рівненського представництва "Волі" Андрій Горецький


У Рівному діятиме "Самооборона Майдану" на чолі з бійцями "Волинської Сотні"

Протестувальники висловили бажання включити до переліку телеканалів демократичні російські канали, зокрема канал "Дождь". Андрій Горецький додав, що якщо абоненти хочуть включити до сітки мовлення кабельного оператора той чи інший канал, то слід офіційно звернутися до представництва оператора з заявою. Якщо за включення якогось каналу висловляться як мінімум 10% абонентів, оператор розгляне можливість включення.

На згадку про свій візит "самооборонці" залишили представникам "Волі" "подарунок" - "брехливий телевізор".

"Подарунок" від "Самооборони" - старий телевізор
"Подарунок" від "Самооборони" - старий телевізор


Цікаво, що знайшлися й ті, хто виступив проти відключення російських телеканалів. Ними виявилися представники рівненського "Правого сектору".

Активіст "Правого сектору", що чекав "самооборонців" на порозі офісу "Волі"
Активіст "Правого сектору", що чекав "самооборонців" на порозі офісу "Волі"


Один з керівників рівненського "Правого сектору" Ярослав Гранітний заявив, що такі дії є провокацією, спрямованою на розкол України й порушенням конституційних прав російськомовних громадян.



Завітала "Самоооборона Майдану" й до рівненського представництва Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення. Проте там заявили, що усе, що від них залежить, роблять і стурбованість рівнян поділяють.

- Зараз Нацрада з питань телебачення та радіомовлення практично не працює, кворум не збирається, а багато людей написали заяви на звільнення, - пояснив представник Нацради з питань телебачення і радіомовлення у Рівненській області Дмитро Тарасюк. - Ми розіслали листи всім провайдерам, яких на Рівненщині є десять, з рекомендацією припинити мовлення російських інформаційних каналів. Двоє з десяти рівненських провайдерів не відключили російські телеканали. Це "Воля" (яка вимкнула їх лише в аналоговій мережі) та "Тріолан". Ми матимемо ще розмову з представниками "Волі", а от з "Тріоланом" все набагато складніше. (Провайдер "Тріолан" базується в Харкові і його пов'язують з екс-головою Харківської ОДА Михайлом Добкіним та міським головою Харкова Геннадієм Кернесом).



Що ж до того, чи має право Нацрада припиняти мовлення російських каналів, Дмитро Тарасюк зазначив, що мав з цього приводу розмову у Стразбурзі з представниками ЄС.

"Самооборонці" та представник Нацради з питань телебачення та радіомовлення Дмитро Тарасюк
"Самооборонці" та представник Нацради з питань телебачення та радіомовлення Дмитро Тарасюк


- Директор департаменту інформації Ради Європи пояснив, що якщо інформаційне наповнення програм сусідньої держави має негативний вплив на підсвідомість громадян, то такі відключення є цілком виправданими, - зазначив Дмитро Тарасюк.

На цьому, за словами представників "Самооборони Майдану", боротися з шкідливим інформаційним впливом сусідньої держави вони не припинять й планують завітати до представництва кабельного ТБ "Тріолан", в якому вимикати російські телеканали відмовились.
Коментарі: