Ми у Facebook
28.07.2014, 16:11

Формула-1. Гран-прі Угорщини: яскравий на події уїк-енд завершився перемогою Ріккардо

Багато хто зі мною погодиться, що гонка на Хунгароринзі стала поки найкращою в сезоні!
Поул, вшосте за сезон і третій поспіль, впевнено завоював Ніко Росберг. Перед початком уїк-енду багато хто вважав, що через відсутність довгих прямих перевага силових установок Mercedes буде не настільки велике, але у кваліфікації Ніко випередив Феттеля на півсекунди. З другого ряду гонку починали Боттас та Ріккардо, з третього - Алонсо і Масса. Хемільтон розпочинав гонку із 22-ї позиції з боксів.

Компанія Pirelli привезла до Угорщини «середню» пару складів - Medium і Soft.

У неділю погода зіграла вагому роль. Зранку асфальт був сухим, але потім автодром оточили хмари і за 45 хвилин до старту пройшов дощ, так що гонщики покинули бокси на проміжній гумі. Траса була слизькою, Мальдонадо і Перес вилетіли на формувальному колі, але без серйозних наслідків для машин.

Перед стартом дощ стих, але гонщики стартували на проміжній гумі. На формувальному колі машина Квята залишилася на стартовому полі - відключився двигун. Механіки відкотили її в бокси, тому росіянин починав гонку з піт-лейн.



На старті обійшлося без інцидентів. Росберг зберіг першу позицію. Боттас випередив Феттеля, Ріккардо втратив 2 позиції, Хемілтон вилетів з траси, зачепивши бар'єр переднім антикрилом, але продовжив боротьбу.

Перша десятка на 2-му колі: Росберг - Боттас - Феттель - Алонсо - Баттон - Ріккардо - Хюлкенберг - Масса - Вернь - Перес.

Росберг швидко відривався від суперників, до початку третього кола випереджаючи Боттас на 4 сек.

На окремих ділянках асфальт був сухим, на інших залишався вологим. Пелотон розтягнувся, Росберг їхав все швидше і швидше, нарощуючи перевагу. Феттель пресингував Боттаса в боротьбі за 2-е місце, але на прямих гонщик Williams мав перевагу.

На восьмому колі Хемілтон обігнав Райкконена в боротьбі за 13 місце, а Еріксон серйозно розбив машину, вилетівши в третьому повороті. Виїхав автомобіль безпеки. Велика група гонщиків звернула в бокси.

Тільки в McLaren продовжували гонку на проміжній гумі - Магнуссен залишився на трасі, а Баттон провів піт-стоп.

Перша десятка за автомобілем безпеки: Ріккардо - Баттон - Масса - Росберг - Магнуссен - Вернь - Феттель - Алонсо - Хюлкенберг - Перес.

На 11-му колі, в режимі автомобіля безпеки, Грожан розбив машину. На машині Росберга диміли задні гальма, інженер попросив його змістити баланс вперед.

На 14-му колі був оголошений рестарт. Баттон на проміжних шинах випередив Ріккардо, очоливши гонку. Вернь і Алонсо випередили Росберга.

На 15-му колі Баттон і Магнуссен відправилися в бокси.

Алонсо випередив Верня, Хюлкенберг вилетів з траси після контакту з Пересом і вибув з боротьби. Між Бьянкі і Мальдонадо відбувся контакт, обидва гонщики відправилися в бокси.



Перша десятка на 17-му колі: Ріккардо - Маса - Алонсо - Вернь - Росберг - Феттель - Хемілтон - Перес - Боттас - Гутьєррес.

Ріккардо лідирував з перевагою в п'ять секунд над Массою. Вернь, Росберг, Феттель і Хемілтон їхали щільною групою, в якій тільки Жан-Ерік не міг використовувати DRS, але траса практично висохла, атакувати знову стало складно.

На 23-му колі Перес серйозно розбив машину після помилки в останньому повороті - головна пряма була всіяна уламками, знову виїхав автомобіль безпеки. Ріккардо, Масса і Боттас відправилися в бокси. У Williams вибрали більш жорсткий склад.

Перша десятка за автомобілем безпеки: Алонсо - Вернь - Росберг - Феттель - Хемілтон - Ріккардо - Масса - Гутьєррес - Райкконен - Сутіл.

Кобаяші зупинив машину в 12-му повороті і вибув з боротьби.

На 27-му колі був оголошений рестарт. Алонсо зберіг лідерство, порядок у першій десятці не змінився.

На 30-му колі Баттон випередив Сутіла в боротьбі за 10-у позицію. Квят поскаржився на сильний знос переднього лівого колеса і на 31-му колі провів піт-стоп.

На 33-му колі Росберг змінив гуму, а Феттель помилився на виході з останнього повороту, допустивши розворот, і Хемілтон вийшов вперед. Гутьєррес зупинив машину в боксах і вибув з боротьби.

На 34-му колі Хемілтон випередив Верня, а Феттель змінив гуму. На 35-му колі Вернь провів піт-стоп. Після піт-стопа Росберг кілька кіл провів позаду Боттас, але на 38-му колі вийшов вперед.

На 38-му колі Баттон змінив гуму, на 39-му - Алонсо, на 40-му - Хемілтон, Сутіл і Магнуссен. Хемілтон повернувся на трасу попереду Росберга.

Перша десятка на 50-му колі: Ріккардо - Алонсо - Хемілтон - Росберг - Боттас - Маса - Райкконен - Феттель - Вернь - Баттон.

Росберг на шинах Soft скоротив відставання від Хемілтона, який обрав Medium на цей відрізок. Інженер повідомив Хемілтону, що Ніко чекає ще один піт-стоп, але Льюїс не поспішав пропускати напарника, відповівши, що він не впевнений в тому, що зможе фінішувати на цьому комплекті.

Через кілька кіл інженер знову повідомив Хемілтону, що він повинен пропустити Росберга, але інтервал між ними зріс уже до секунди. Росберг кілька разів питав у свого інженера, чому Льюїс його не пропускає, але з кожним колом відставав.

На 55-му колі Ріккардо змінив гуму, повернувшись на трасу четвертим. Гонку очолив Алонсо. На 57-му колі Росберг провів піт-стоп, повернувшись сьомим.

Перша десятка на 58-му колі: Алонсо - Хемілтон - Ріккардо - Боттас - Маса - Райкконен - Росберг - Феттель - Вернь - Баттон.

На 60-му колі Боттас змінив гуму. Росберг випередив Райкконена і Массу. На свіжій гумі Ріккардо наздогнав Хемілтона, який їхав впритул за Алонсо - доля перемоги в гонці вирішилася на останніх колах.

Боротьба була смачною, гонщиків розділяли кілька десятих. На 65-му Ріккардо кинувся в атаку на Хемілтона, перша спроба не вдалася, але на 67-му австралієць спочатку випередив Льюїса, а потім і Фернандо.

Ріккардо швидко відірвався, а до Хемілтону і Алонсо, що билися за позицію на зношеної гумі, підібрався Росберг на свіжих шинах. Напарники по Mercedes жорстко боролися до останнього повороту, але розстановка не змінилася.



Даніель Ріккардо здобув другу перемогу в сезоні, Фернандо Алонсо закінчив гонку другим, домігшись кращого результату в сезоні, а Льюїс Хемілтон піднявся на третю сходинку подіуму після старту з піт-лейн.

Попереду велика літня перерва. Наприкінці серпня команди продовжать боротьбу у Бельгії.

1. Д.Ріккардо Red Bull 1:53.05.058
2. Ф.Алонсо Ferrari + 5.225
3. Л.Хемілтон Mercedes + 5.857
4. Н.Росберг Mercedes + 6.361
5. Ф.Масса Williams + 29.841
6. К.Райкконен Ferrari + 31.491
7. С.Феттель Red Bull + 40.964
8. В.Боттас Williams + 41.344
9. Ж.Вернь Toro Rosso + 58.527
10. Д.Баттон McLaren + 1:07.280
11. А.Сутіл Sauber + 1:08.169
12. К.Магнуссен McLaren + 1:18.465
13. П.Мальдонадо Lotus + 1:24.024
14. Д.Квят Toro Rosso + 1 коло
15. Ж.Бянкі Marussia + 1 коло
16. М.Чілтон Marussia + 1 коло

Особистий залік:

1. Н.Росберг Mercedes 202
2. Л.Хемілтон Mercedes 191
3. Д.Ріккардо Red Bull 131
4. Ф.Алонсо Ferrari 115
5. В.Боттас Williams 95
6. С.Феттель Red Bull 88
7. Н.ХюлькенбергForce India 69
8. Д.Баттон McLaren 60
9. Ф.Масса Williams 40
10. К.Магнуссен McLaren 37
11. C.Перес Force India 29
12. К.Райкконен Ferrari 27
13. Ж.-Е.Вернь Toro Rosso 11
14. Р.Грожан Lotus 8
15. Д.Квят Toro Rosso 6
16. Ж.Бянкі Marussia 2

Кубок Конструкторів:


Команда Очки
1. Mercedes 393
2. Red Bull 219
3. Ferrari 142
4. Williams 135
5. Force India 98
6. McLaren 97
7. Toro Rosso 17
8. Lotus 8
9. Marussia 2





На правах реклами