Ми у Facebook
13.05.2015, 12:20

Як правильно заповнити бланки на субсидію [ПРИКЛАДИ]

З початку квітня жителі Рівненщини отримують бланки на отримання субсидії. Водночас виникає чимало питань, як правильно заповнити документи.
Рівненщина: "гарячі лінії" щодо призначення субсидій

Пояснення про те, як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії, повідомляє domik.ua.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»).

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все. У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно: 1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги; 2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги; 3) у графі «Примітки» – зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».



Як правильно заповнити декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії

Розділ І. Загальні відомості

Вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

Розділ ІІ. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, у тому числі, від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з ________ 20__ р. до ______ 20__ року.

Заповнюються відомості про всі види доходів за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди): заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо. Доходи вказуються без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

Розділ ІІІ. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.

Вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн.



СТАТТІ ДО ТЕМИ:

Рівненщина: "гарячі лінії" щодо призначення субсидій

На сайті Кабміну з'явився онлайн калькулятор підрахунку субсидій

Як рівняни зможуть оформити житлову субсидію

Рівняни зможуть оформити субсидію за спрощеною процедурою





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ