Ми у Facebook
31.05.2015, 10:15

Укрзалізниця відмовилася від поліської "кукушки" Антонівка-Зарічне

Унікальна вузькоколійка на півночі Рівненщини виявилася вкрай збитковою, тож державне підприємство вирішило передати її на утримання місцевої влади.
Про це заявив в.о. начальника Укрзалізниці Максим Бланк під час інспекції об'єктів Львівської залізниці, повідомляє прес-служба підприємства.

За словами начальника Львівської залізниці Богдана Піха, ця ділянка щороку завдає магістралі щонайменше 8 мільйонів гривень збитків, утримувати її занадто складно.

"Найважливіше те, що технічний стан цієї вузькоколійки дуже поганий. Вже немає підприємств, які здійснюють ремонти таких вагонів, локомотивів, шляхів. Ми просто не можемо за рахунок залізниці утримувати її і забезпечувати безпеку перевезень", - розповів начальник залізниці.

ВІДЕО: Вузькоколійна залізниця “Антонівка-Зарічне”



Довідка. Вузькоколійка Антонівка-Зарічне, або "кукушка", має колію шириною 750 мм (звичайна залізнична - 1520 мм); протяжність дороги між Антонівкою і Зарічним - 106 км. Споруджена ще в 70-ті роки позаминулого століття для транспортування експортного лісу та іншої продукції. Вважається найдовшою залізничною гілкою Європи. На Поліссі її називають лагідно "кукушка" і "трансполіська магістраль". Незважаючи на те, що поїздок рухається зі швидкістю 30-40 км/год, а через унікальний деревяний міст через річку Стир 10 км/год, це єдиний спосіб сполучення між загубленими серед лісів та боліт селами й хуторами.



Про можливе закриття "кукушки", одного з найцікавіших туристичних об'єктів Рівненського Полісся повідомлялося ще 4 роки тому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Вузькоколійка "Антонівка-Зарічне" на Рівненщині — під загрозою закриття
Дорога, на якій зупинився час
Сім чудес Володимиреччини





На правах реклами