11.07.2015, 13:30
Набула чинності нова редакція стандарту дорожніх знаків
Нова редакція державного стандарту дорожніх знаків, максимально наближена до стандартів більшості країн Євросоюзу,набула чинності в Україні з 1 липня.
Як пояснив агентству "Інтерфакс-Україна" один із розробників нового стандарту, начальник відділу "Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем МВС Анатолій Ткаченко, введення нового стандарту виробництва дорожніх знаків відповідає європейським нормам і зробить рух на дорогах України безпечнішим.
У Рівному для пішоходів зробили дорожні знаки з підсвіткою
Він зазначив, що на підвищення загального рівня безпеки дорожнього руху має вплинути посилення вимог до світловідбиваючих властивостей матеріалів, з яких виготовлені знаки. "У всіх виробників дорожніх знаків було півроку, щоб змінити технічні вимоги до виробництва. Коли організації, що встановлюють знаки, проводитимуть тендери, вони мають враховувати нові стандарти", - зазначив Ткаченко.
У свою чергу директор підприємства з виробництва дорожніх знаків "Укрдортехносервіс" Дмитро Чубатий зазначив, що новий стандарт дорожніх знаків висуває нові вимоги до виробництва, колориметрії, коефіцієнту світлоповернення і гарантійного терміну експлуатації. "У міжнародній практиці давно зарекомендували себе так звані traffic (дорожні) кольори. Це оптимальні в своєму спектрі кольори, контрастні одне до одного, і дають змогу людському мозку в найкоротші терміни вірно сприйняти попереджувальну інформацію", - сказав він.
Нові дорожні знаки, до яких доведеться звикати водіям
Крім того, за його словами, новий стандарт передбачає використання кількох видів плівок, які використовуються для виробництва дорожніх знаків, зокрема двох видів світлоповертаючих плівок.
"Простіше кажучи, одна світлоповертаюча плівка світитиме у світлі фар вашого автомобіля в 1,5 разу яскравіше, інша вп'ятеро яскравіше. Ці характеристики не можуть знижуватися протягом семи років для однієї плівки і протягом 10 років для іншої", - пояснив Чубатий.
Фахівець департаменту дорожньої безпеки компанії "3М Україна" Дмитро Тумаркін зазначив, що на відміну від попередньої версії стандарту, який регламентував використання двох типів плівок: без і з ефектом світлоповернення, новий стандарт вводить ще один тип матеріалів - світлоповертаючу плівку з високою інтенсивністю світлоповернення.
Цей тип матеріалу застосовуватиметься, зокрема, на автомобільних дорогах першої та другої категорії, в населених пунктах, на магістральних дорогах та магістральних вулицях загальноміського значення, для позначення залізничних переїздів, на небезпечних поворотах, пішохідних переходах, які розташовані за межами перехресть, в місцях проведення дорожніх робіт, в місцях концентрації ДТП.
Він наголосив, що нові стандарти передбачають наявність на маркуванні дорожнього знака інформації про тип плівки і гарантійний термін експлуатації світлоповертального матеріалу.
На його думку, це дасть змогу оптимізувати контроль із боку перевіряючих органів.
"Компанії зі світовим ім'ям, які займаються виробництвом світлоповертаючих матеріалів, вже давно маркують свої матеріали інформацією про тип плівки та гарантії. Це зроблено для того, щоб служби, які здійснюють контроль якості дорожніх знаків, могли візуально визначити загальні параметри, які їх зацікавлять. А за необхідності більш детального обстеження має використовуватися спеціалізоване контрольно-вимірювальне обладнання", - сказав Тумаркін.
У Рівному для пішоходів зробили дорожні знаки з підсвіткою
Він зазначив, що на підвищення загального рівня безпеки дорожнього руху має вплинути посилення вимог до світловідбиваючих властивостей матеріалів, з яких виготовлені знаки. "У всіх виробників дорожніх знаків було півроку, щоб змінити технічні вимоги до виробництва. Коли організації, що встановлюють знаки, проводитимуть тендери, вони мають враховувати нові стандарти", - зазначив Ткаченко.
У свою чергу директор підприємства з виробництва дорожніх знаків "Укрдортехносервіс" Дмитро Чубатий зазначив, що новий стандарт дорожніх знаків висуває нові вимоги до виробництва, колориметрії, коефіцієнту світлоповернення і гарантійного терміну експлуатації. "У міжнародній практиці давно зарекомендували себе так звані traffic (дорожні) кольори. Це оптимальні в своєму спектрі кольори, контрастні одне до одного, і дають змогу людському мозку в найкоротші терміни вірно сприйняти попереджувальну інформацію", - сказав він.
Нові дорожні знаки, до яких доведеться звикати водіям
Крім того, за його словами, новий стандарт передбачає використання кількох видів плівок, які використовуються для виробництва дорожніх знаків, зокрема двох видів світлоповертаючих плівок.
"Простіше кажучи, одна світлоповертаюча плівка світитиме у світлі фар вашого автомобіля в 1,5 разу яскравіше, інша вп'ятеро яскравіше. Ці характеристики не можуть знижуватися протягом семи років для однієї плівки і протягом 10 років для іншої", - пояснив Чубатий.
Фахівець департаменту дорожньої безпеки компанії "3М Україна" Дмитро Тумаркін зазначив, що на відміну від попередньої версії стандарту, який регламентував використання двох типів плівок: без і з ефектом світлоповернення, новий стандарт вводить ще один тип матеріалів - світлоповертаючу плівку з високою інтенсивністю світлоповернення.
Цей тип матеріалу застосовуватиметься, зокрема, на автомобільних дорогах першої та другої категорії, в населених пунктах, на магістральних дорогах та магістральних вулицях загальноміського значення, для позначення залізничних переїздів, на небезпечних поворотах, пішохідних переходах, які розташовані за межами перехресть, в місцях проведення дорожніх робіт, в місцях концентрації ДТП.
Він наголосив, що нові стандарти передбачають наявність на маркуванні дорожнього знака інформації про тип плівки і гарантійний термін експлуатації світлоповертального матеріалу.
На його думку, це дасть змогу оптимізувати контроль із боку перевіряючих органів.
"Компанії зі світовим ім'ям, які займаються виробництвом світлоповертаючих матеріалів, вже давно маркують свої матеріали інформацією про тип плівки та гарантії. Це зроблено для того, щоб служби, які здійснюють контроль якості дорожніх знаків, могли візуально визначити загальні параметри, які їх зацікавлять. А за необхідності більш детального обстеження має використовуватися спеціалізоване контрольно-вимірювальне обладнання", - сказав Тумаркін.
Категорія: Новини > Україна і світ
Автор: OGO.uaПереглядів: 2980нові правила, водії, штраф, ПДР, ДАІ
Інші статті рубрики:
Постраждали діти: рашисти ударили двома ракетами по Одесі
Рашисти випустили дві керовані авіаційні ракети по Одесі з акваторії Чорного моря.
переглядів: 129
Ворог готується до великого наступу на фронті, — The Economist
Видання The Economist опублікувало статтю про підготовку росії до великого наступу.
переглядів: 322
Наслідки нічних атак ворога по Україні 28 березня
Вночі рф випустила по Україні 28 "шахедів": 26 з них збила наша ППО. Також ворог завдав удару 3 ракетами Х-22 та ракетами Х-31 і С-300.
переглядів: 533
Ухилянти ховалися в ящику для білизни, щоб втекти: подробиці та кадри "пригоди" на Одещині
Сховавшись в ящику для білизни, двоє чоловіків на Одещині були спіймані прикордонниками за спробу уникнути мобілізації.
переглядів: 461
На Рівненщині затримали збувача наркотиків: що відомо про ситуацію
У селі Грушвиця Перша, що у Рівненському районі, поліцейські здійснили успішну операцію щодо затримання особи, яка торгувала наркотиками.
переглядів: 584