Ми у Facebook
18.01.2016, 11:20

Чи вимагатиме Рівне повернення грошей за "не такий" бренд

Це запитання портал ОГО задав міському голові Рівного Володимиру Хомку.
Бренд, розроблений київською фірмою "Брендерс"


Нагадаємо, що користувачі соцмереж обурювалися, що за 300 тисяч гривень Рівне стало "клоакою" і "нулем". Саме за таку суму, виділену Європейським Союзом, столична фірма розробила Рівному бренд.

Городяни у соцмережі Фейсбук організували альтернативний конкурс на бренд міста і навіть знайшли для нього спонсорів. Також вони почали цікавитися, чи вимагатиме влада Рівного повернення коштів за неякісний бренд.

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

- Рівняни плутають логотип і бренд, - пояснив ОГО міський голова Рівного Володимир Хомко. - Логотип міста нам розробили безплатно.А гроші витратили на брендування. Місто не надавало кошти на це. Їх надавали поляки через Європейський Союз. Тому ми не можемо вимагати повернення грошей. Та й брендування міста проведено нормально. Чи прислухаємося ми до пропозицій рівнян щодо варіантів логотипу міста? Ми й раніше прислухалися. Але на засідання робочої групи з розробки логотипу і брендування ніхто з городян не приходив. Звісно, що логотип не може бути відірваний від брендування. Тож за основу буде взята робота столичних розробників, але логотип доопрацюють. Я навмисне у це все не втручаюся. Займатиметься доопрацюванням логотипу секретар міськради Олексій Муляренко, мій заступник Руслан Шевчук. Запрошуємо всіх активістів також до його розробки.

До речі, щоб "виправити" бренд Рівного, створили робочу комісію [+СПИСОК]







На правах реклами