Ми у Facebook
05.03.2016, 14:30

Рівняни реалізують свої ідеї за допомогою “фінансування натовпом”

Краудфандинг ( у перекладі “фінансування натовпом”) - так називається співпраця людей, які добровільно об'єднують свої гроші або інші ресурси разом, як правило через Інтернет, щоб підтримати зусилля інших людей або організацій.
В Україні для цього діє розділ Спільнокошт на інтернет-сайті “Велика ідея”. Працює він так: ви презентуєте свій проект за допомогою відео, привертаєте увагу якомога більшої кількості людей, а потім отримуєте від них пожертви на його реалізацію.

Серед тих, хто вже випробував на собі ефективність краудфандингу - відомий рівненський музикант і карикатурист Юрій Журавель. Він таким чином зібрав кошти на видання другого тому своєї книги карикатур «Карика-Дурка». Для видання книги автор планував зібрати на Спільнокошті 345 тисяч гривень, але доброчинці перевиконали норму, зібравши на реалізацію проекту понад 425 тисяч гривень.

ВІДЕО: Юрій Журавель презентував "Карикадурку-2"

Ще одним прикладом вдалого збору коштів на краудфандинговій платформі є проект лабораторії журналістики J.Lab Національного університету Острозька академія. Основною ідеєю проекту була підготовка журналістів за світовими стандартами при кафедрі журналістики в Острозі. Кошти, які були вилучені за підтримки небайдужих українців, мали б піти на закупівлю обладнання, оплати гонорарів тренерам та кращим студентам і презентації J.Lab в інших університетах. Замість 30 тисяч гривень, які планувалося виручити, авторам проекту вдалося зібрати 43 тисячі. Це у свою чергу дало більше можливостей для розвитку лабораторії. І завдяки цьому лекції для студентів Острозької академії вже провели редактори американської газети Daily Press – Раян Гілчерст та Енді Петріні.

Острозька академія — у рейтингу найкращих університетів Європи і Центральної Азії





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ