подати
оголошення

23.03.2016, 14:00

Що таке "розумне місто Рівне"?

Концепцію "розумного міста" почали активно запроваджувати у обласному центрі. Спочатку до проекту "Rivne Smart City" долучилась міська влада, з якою активісти, ГО Платформа взаємодій "Простір" підписали Меморандум про співпрацю.
Потім аналогічний документ вирішили підписати й з "Ощадбанком" – структурою, яка допомагатиме запровадити один з елементів проекту – "картку рівнянина". Ініціатори запровадження у Рівному новітніх цифрових технологій впевнені – сучасне місто повинно рухатись у напрямку максимальної "оцифровки" як системи управлінням самим населеним пунктом, так і системи діалогу мешканців із владою – через спеціальні електронні системи.

Розкажи владі про свої проблеми


Мова, насамперед, про електронні петиції. Поки що у Рівному такої системи немає, тоді як у деяких інших містах вона вже діє. За словами одного з технічних координаторів проекту у Рівному Валерія СІРОШТАНА, це інструмент, який дозволяє не лише скаржитись на проблему – якщо відповідна петиція набирає на відповідному сайті певну кількість підписів, законодавство змушує місцевих чиновників реагувати на проблемну ситуацію. З іншого боку, це діалог – влада бачить активність громадян, тобто масштаб проблеми. Цей сервіс ініціатори проекту планують розмістити на новому порталі rivne.com, який, окрім того, також стане платформою для кількох додаткових послуг для звичайних рівнян, що мають значно спростити деякі процедури.

Той же портал має стати місцем демонстрації "відкритого бюджету" – сервісу, який дозволяє бачити витрати міського бюджету, а також цифрового документообігу, коли на екрані комп’ютера можна бачити, як "рухається" коридорами влади певний документ – скарга, звернення чи заява.

"Карта рівнянина"


Один з таких моментів – запровадження "карти рівнянина" – спільного проекту міської влади, "Простору" та "Ощадбанку", що якнайкраще вписується у ідею "Rivne Smart City". Ззовні – це банківська картка, яка, натомість, дає значно більше переваг, аніж інші картки. Насамперед, тим, що ідентифікує її тримача як мешканця міста. Тому певним категоріям громадян дозволяє користуватись пільгами, які надає міська влада. Наприклад, у тролейбусі. А їй, владі, вигідно контролювати та обліковувати усіх пільговиків, як і тих, хто отримує соціальні виплати.

– Але найбільше ми сподіваємось, що завдяки єдиній системі ми зможемо створити особистий кабінет для власника картки, – говорить співзасновник Платформи взаємодій "Простір" Надія ГЛАДКЕВИЧ. – Коли він зареєстрував на спеціальному порталі rivne.com свій профіль, в якому бачить усі свої рахунки – лише вводить показники лічильників, а людині вже показує рахунок. І тепер не потрібно мати з десяток квитанцій, боятися, що щось забудеш заплатити. Людині навіть рахувати нічого не потрібно – актуальні тарифи вводяться централізовано, а споживач, якщо має пільги, може побачити, чи враховується ця пільга при розрахунках.

Разом з тим, ця картка може стати єдиною дисконтною карткою для різних магазинів, що також буде зручніше – не треба носити десятки карток для отримання знижок.

Місто на долоні

Також у проекті "Rivne Smart City" – розробка мобільних додатків, які спростять пошук інформації про місто. Ресторани, кафе, салони краси, органи влади – інформація про усі можливі заклади із сфери послуг будь-якого району міста може існувати у вигляді спеціальних додатків у смартфонах. Це, запевняють ініціатори "розумного міста", вигідно як бізнесу, так і городянам, які не можуть знати про потрібні їм у певний час і певному місці заклади. Завдяки такому додатку можна навіть меню закладу побачити, або ж графік роботи, наявність знижок і подібну споживчу інформацію.
Система Orphus
Коментарі:

Останні новини

Клініка професора Стефана Хміля

Янчук