Ми у Facebook
31.03.2016, 12:50

Рівне не дозволили "загнати" у кільця

Міськрада Рівного не підтримала бренд у вигляді кілець, запропонований київською фірмою і виготовлений за кошти ЄС.
Концепцію бренду представляв рівненський дизайнер Олексій Огонь. Він пояснив, що якщо кільця розкласти, то вони нагадуватимуть код ДНК, що його кольори демонструють, що Рівне місто зелене, молоде, ділове, відкрите.

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

Продемонстрував, як під кільця можна скласти стиль міста. Зокрема, зробити у вигляді кілець лавочки мости, велопарковки, дороги, а вказівники зробити у вигляді розгорнутого кільця - коду молекули ДНК. Свій бренд від громадськості представила ініціативна група рівнян.

Чи вимагатиме Рівне повернення грошей за "не такий" бренд

Його безплатно розробили студенти Нацоінального університету водного господарства і природокористування. Їхній бренд - у вигляді брами Рівного-вишиванки-перехрестя. Його, вважають розробники, можна використовувати теж на всій можливій сувенірній продукції. І, як пояснив, один з прихильників цього бренду ця вишивка-хрест символізує сонце, а давня назва Рівного - Суренж - місто сонця. Щоб наочно продемонструвати, де і як можна використовувати елементи цього бренду, його ініціатори подарували міському голові Рівного Володимиру Хомку футболку з цими елементами.

Міські депутати більшістю голосів підтримали громадський бренд.






На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ