Ми у Facebook
31.03.2016, 15:20

"Від печалі до радості": рівняни про новий бренд міста

Під час сесії Рівнеради депутати підтримали громадський бренд Рівного, який сподобався більше, ніж той, який розробляли за кошти ЄС.
Нагадаємо, міськрада Рівного не підтримала бренд у вигляді кілець, запропонований київською фірмою і виготовлений за кошти ЄС.

Рівне не дозволили "загнати" у кільця

У соціальних мережах громадські активісти радіють тому, що думка людей перемогла напрацювання влади. Новий бренд - у вигляді брами Рівного-вишиванки-перехрестя.

Харківський науковець відгукнувся про бренд Рівного

Серед усіх коментарів, які стосуються бренду Рівного, тільки одиниці - це негативні відгуки і найчастіше вони стосують не конкретно обраного бренду, а обох концепцій.

Ось що пишуть у мережі фейсбук рівняни:







Чи вимагатиме Рівне повернення грошей за "не такий" бренд
[i][/i]










На правах реклами