Ми у Facebook
08.08.2016, 11:00

Сервіс по-рівненськи: розмір "чайових" у рахунку та недіючі картки клієнта закладу

Рівнянин Віктор Пасічник, який зробив у рівненському закладі громадського харчування замовлення на близько півтисячі гривень, виявив у рахунку встановлений закладом розмір "чайових".
Своїм обуренням з цього приводу, а також відмовою персоналу закладу розрахувати за карткою постійного клієнта він поділився у соцмережі Фейсбук:

"Лояльність «по-рівненськи» (заклади «4х4» та «Blues and Jazz»)
Задаюсь питанням ось вже декілька годин… Що важливіше для власника бізнесу – втрата клієнта чи комісійних за оплату клієнтом рахунку в банку? Або хто вирішує скільки «чайових» давати в ресторані – клієнт чи офіціант?... Напевно я мало знаю про бізнес та сервіс і треба повчитися у більш досвідчених підприємців!


Племінницю Генпрокурора Юрія Луценка не пустили у ресторан у Рівному



«4х4» та «Blues and Jazz» – напевно відомі заклади для багатьох рівнян.
Уявіть собі ситуацію. Приблизно рік назад я відвідав популярний міський заклад «Blues and Jazz» під час джазового фестивалю і після того, як вирішив розрахуватися за своє замовлення банківською карткою офіціант повідомив, що при безготівковому розрахунку дисконтна програма (персональна картка клієнта видана на моє ім’я від даного закладу) діяти не буде, оскільки для закладу треба понести збитки аж в цілих 1,5% за комісію банку… Напевно мені треба дійсно дізнатись про нові підходи в бізнесі або телефон того «гуру» маркетингу, який порадив надавати подібну відповідь для клієнтів.


Враження рівнян про ресторан, куди не пустили племінницю Генпрокурора Луценка

Минув рік… Вчора, відвідавши даний заклад, знову стикнувся з подібним прецедентом - «ваша дисконтна програма діяти не буде, бо нам треба комісію банку платити». І, увага, найголовніше: у чеку прописана стаття «за обслуговування 20 грн.». Я звичайно все розумію, «нахабство – друге щастя» але хто визначає суму «чайових» – клієнт чи офіціант? Можливо я би не залишив ніякої суми, можливо залишив би в декілька разів більше але клієнт, і тільки клієнт оцінює рівень обслуговування!


У Рівненській області спостерігають перевищення вмісту нітратів у питній воді

Звичайно, я не маю за ціль когось образити. Але я, як простий клієнт, обурений в результаті такого обслуговування і змушений відреагувати. Бо для чого роздавати дисконтні карти, які реально не діють! Я впевнений на 100%, що заходити в дані заклади не буду і рекомендувати користуватися їхніми послугами теж не збираюсь".





На правах реклами