Ми у Facebook
15.09.2016, 11:40

Рівняни - про "нездорові" черги в лікарнях: думки з соцмереж

У спільноті "Білі халати Рівного", що в соціальній мережі Фейсбук виникло обговорення великих черг в лікарнях.
Користувачі почали обговорювати ситуацію після посту Natali Pivovar:



Natali Pivovar:
"Хлопчик біля мене вже годину сидить, добре, що ж телефон))) скоріше час проходить)))"

Nataliya Nikolaieva:
"До травматолога постійно така черга..."

Юрий Антощук "В обласній дитячій впроваджується система яка дозволить звести черги до мінімуму,але на даний час для "повного" функціонування задуманого не вистачає коштів.(залучені і громадські організації і кошти області, але щоб було так як потрібно трохи не вистачає, хоча прогрес суттєвий)."

Олександр Безощук: "Прогрес дійсно в обл. лікарні є. Були на тому тижні і в обід відхилення від графіку талонів було 5-10 хв."

Natali Pivovar: "Обласна лікарня дійсно на рівні. А от наші місцеві поліклініки бажають кращого"

Рівняни - про місцеве таксі: обговорення з соцмереж

Олена Тоюнда: "Правда під кабінетом невролога це навряд спрацює.... Це трохи не зовсім продумана система...
От іду я до невролога, вона зазвичай відправляє до окуліста, логопеда та психолога...
І що робити? Якщо на сьогодні всі талони зайняті?
Беру на інший день і знову їдь Бог зна скільки км...
Чи невролог відправляє на дообстеження голови.... Роблю і куди повертатись з обстеженням? Там сидять Усі з талонами а нам знову брати на інший день і кататись тиждень щоб повністю пройти одного спеціаліста?"

Юрий Антощук: Так,але коли система зможе запрацювати на "повну" ці всі внутрішні консультації можна буде оформляти через внутрішню сітку,і при потребі реагувати на ситуацію (додатково спеціалісти).На даний час це все може піддаватись лише ретроспективному аналізу(після події),що не покращує обслуговування.

Людмила Корницька: "В обласній дитячій може є прогрес, але в дорослій....довелось пару місяців тому стояти в черзі до кардіолога. Мені там повітря не вистачало, якийсь закоулок, бабці з сел, сидять, ледве дихають. Я тоді подумала, коли будуть зміни? Адже це знущання. Добре що я маю можливість йти в приватну клініку, а хто ні?"

Юрій Макар: "Це майже у всіх поліклініках із-за дрібниці якоїсь проведеш мінімум півдня а якщо хвороба то захворієш і ще більш!!! Черги можна взагалі позбутись, но не нужно , це одна з складових корумпованості медзакладу ...))))"

Величезні черги та хамовитий персонал в рівненських супермаркетах - обговорення з соцмереж

Paul Silkovskyi: "Проблема тут не лише в часі, а ще й тому, що під дверима сидять хворі діти. І мають усі шанси "нагородити" одне одного і захворіти ще більше. Вирішити цю проблему не так складно, але справа не лише в поліклініці. Частину проблеми створюють чи підтримують самі пацієнти."

Anna Lubchenko: "Але і деколи паціенти просять знайомих лікарів чи мед.персонал провести до того чи до іншого лікаря без черги. Я рахую тут вина лікаря який проводить без черги і того лікаря який приймає. Кажу не за всіх. Нещодавно була в обласній, то невролог приймала суто по талонах- живу чергу непропускала."

Helen Samchuk: "Особливо цікавий прийом до лора. Ти береш талон на зручний час, відпрошуєшся з роботи і стоїш в живій черзі ще + 2 год . Навіщо талон?"


Tereza Markovna: "електоронна черга в неті та реєстратурі. для місцевих і не місцевих-лишати телефон для повідомлення про прийом для нього на дату і час.зп лікарям пропорційно від прийнятих пацієнтів.обидві сторони мають притримуватись графіку.в разі форс мажорних обставин повідомляти пацієнта-лікаря (цим і має займатись реєстратура)- це із мрій (а також із почутого про те як там за кордоном)))"

Paul Silkovskyi: "Саме так. А для тих, хто отримав талон на місці, дають в руки чи в кишеню електронний сигналізатор з wifi. Отримали і пішли гуляти на двір чи в кафешку поряд. Коли черга наближається, ця штучка мигає і дзвонить. І це зробити легко. Але тільки, коли буде платна чи страхова медицина. Бо ніхто зараз не буде займатися ні електронною чергою, ні усілякими штучками. Немає стимула. Пацієнтів і так дуже багато."





На правах реклами