Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення

08.10.2016, 10:07

Рівняни зможуть погасити борги за комунальні послуги в розстрочку

Чергове підняття тарифів може спричинити масові неплатежі за комунальні послуги. Експерти підрахували: вже цієї осені більше третини українців не зможуть платити за квартиру, тепло, газ, воду, електрику.
На даний час найбільше рівняни заборгували за послуги ЖКП. Це понад чверть заборгованих нарахувань. 23% боргів становлять несвоєчасна оплата за тепло та гарячу воду. Решта – це борг за газопостачання – 17%, за централізоване водопостачання та водовідведення – 16%, за вивезення побутових відходів – 14%. Про це повідомляє Головне управління статистики в Рівненській області.

Для вирішення цієї нагальної проблеми ПриватБанк пропонує ефективне рішення - погашення боргу за комунальні послуги в розстрочку. Наприклад, якщо у клієнта накопичився борг за житлово-комунальні послуги на суму понад 3 тис. грн та її потрібно негайно погасити, здійснити оплату можна в терміналі самообслуговування за допомоги сервісу «Миттєва розстрочка». Сума боргу буде розбита на кілька місяців – до 10 платежів. Для оформлення розстрочки документи не потрібні.

Для того щоб скористатися розстрочкою, в терміналі самообслуговування ПриватБанку необхідно вибрати комунальний платіж і послугу «Миттєва розстрочка», натиснувши «Оформити розстрочку». Перший платіж буде списаний відразу, а далі сума щомісячного платежу буде зніматися з карти кожні 30 днів. Комісія «Миттєвої розстрочки» становить 2,9%. При використанні кредитного ліміту комісія буде такою ж, як при знятті готівки в банкоматах (4% від суми щомісячного платежу).

Аби дізнатися про доступну суму для оформлення розстрочки, варто відправити смс на номер 10060 з текстом chast або залишити заявку на сайті chast.privatbank.ua.

Сьогодні ПриватБанк для рівняни надає п’ять каналів оплати комунальних послуг. Окрім популярних і добре знайомих жителям області терміналів самообслуговування та кас, існує широкий спектр сучасних сервісів віддаленої взаємодії з банком: мобільний додаток «Фотокаса», мобільний банк Приват24 і послуга «Регулярні платежі». Усі вони спрямовані на те, щоб полегшити і прискорити обслуговування клієнтів.

З 1 вересня поточного року у ПриватБанку введено додаткову комісію - 2 грн, при здійсненні платежу через касу відділення НЕідентифікованим клієнтом нашого банку. Для обслуговування клієнтів ПриватБанку ніяких змін не передбачено. Наприклад, у Рівному послуги водоканалу, обленерго та теплопостачання можна сплачувати взагалі без комісії, тобто - безкоштовно. Існує лише комісія за послуги газопостачання. Вона складає 3 гривні при сплаті через касу відділення, 2 гривні при сплаті в терміналі самообслуговування і 1 гривню - через Інтернет-банк Приват24 (https://www.privat24.ua). Крім того для пенсіонерів в рамках соціальної програми ПриватБанку будь-які комунальні послуги незалежно від каналу оплати проводяться без комісій.

Наголошуємо, комісія стягатиметься виключно у разі оплати у касі та відмови клієнта від ідентифікації. Достатньо пройти цю просту процедуру і комісії у 2 грн за кожен платіж для клієнта не існуватиме. Відтак пропонуємо усім скористатись можливістю безготівкової оплати комунальних платежів без жодної комісії через дистанційні канали нашого банку - термінали самообслуговування та Приват24 (https://www.privat24.ua).


У Рівненській області працює 56 відділення ПриватБанку та 324 термінали самообслуговування. З початку року у регіоні через ПриватБанк комунальні послуги оплатили 610 тис.споживачів на загальну суму більше 7 600 000 грн.

Коментарі:

Останні новини
Новини партнерів