26.11.2016, 17:31
"Цінуйте ваших гостей", - гість Рівного про обслуговування у кафе
Гість, який завітав до Рівного, поділився своїми враженнями про обслуговування у одному з кафе.
Чоловік вірить у те, що кафе змінить своє ставлення до обслуговування клієнтів і почне їх справді цінувати і не розцінювати, як можливість заробітку.
"Прикро, коли заклад перетворюється на забігайлівку", - рівнянка
Я не частый гость города Ровно. Приехал по делам и решил побывать в ваших заведениях.
1. Шкварки ресторан классного национального интерьеру. Но есть минус большой
1 Нас не кто не встретил. Даже не соизволили поздороваться.
2 Официантка была без настроения или не рада нашему приходу.
3 Обслуживание вообще нет. Ноль.
4 Борщ пишут с пампушками а их нет.
5 Официантка сидит за барной стойкой не смотрит за гостями
6 Уважаемая администрация ресторана следите за персоналом и цените гостей. Очень жаль что у вас такое отношение к гостям. Гость должен быть для вас как родной человек а не как источник дохода. Спасибо я думаю что вы исправитесь.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: OGO.uaПереглядів: 2041Інші статті рубрики:
Які зараз черги на польському кордоні
Прикордонники повідомили інформацію про стан черг на польському кордоні станом на ранок, 19 квітня.
переглядів: 101
Рівнянам перерахують субсидії автоматично: кому все ж доведеться звертатися
З 1 травня по 30 вересня в Україні настає неопалювальний період, протягом якого будуть розраховані житлові субсидії.
переглядів: 139
Грошові надходження та стрімкі зміни: гороскоп на 19 квітня
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 19 квітня.
переглядів: 303
Сезон комах-паразитів: як вберегти себе від кліщів?
Сезон кліщів розпочато: піки активності щороку припадають на квітень-травень та серпень-вересень. Ці невеликі створіння можуть переносити збудників як вірусних, так і бактеріальних захворювань.
переглядів: 1255