Ми у Facebook
08.12.2016, 11:30

Найбільше підприємство Рівного може припинити свою роботу

ПАТ "Рівнеазот" після кількамісячної зупинки виробництва повернулось до роботи. Втім, за кілька місяців підприємство знову опинилось на межі закриття.
Зупинка виробництва може відбутись не через фінансові труднощі чи економічну ситуацію в країні. На підприємстві готуються страйкувати перевізники, яким не надають відповідних документів, аби ті належно виконувати послуги з перевезення працівників.

Як працює "Рівнеазот" після зупинки підприємства

Традиційний маршрут рівненських хіміків на роботу пролягає через трасу на Луцьк, кільце на село Карпилівку та вздовж невеличких сіл, що розмістились поблизу "Рівнеазоту". Втім, як виявилось, - такий маршрут став небезпечним та навіть неправомірним.

24 листопада на ПАТ "Рівнеазот" прибула перевірка з Укртрансбезпеки. Представники органу контролю оштрафували три автобуси, які перевозили працівників на 1 700 гривень. Свій вчинок у контролюючих органах пояснили наступним чином - мовляв перевізники не змогли розробити нові паспорти маршрутів. Попередні документи в автовласників датовані ще 2008 роком, а щоб отримати новий паспорт перевізнику потрібно пройти чимало інстанцій, зокрема, й відвідати ДАІ, яке нещодавно реорганізували.

На "Рівнеазоті" повідомили про можливий запуск наприкінці літа

Також перевізників та керівництво підприємства повідомили й про те, що дорога, що знаходиться на дорозі до Рівнеазоту, не здана в експлуатацію, а залізничний міст - знаходиться в аварійному стані.

Перевізники, що ініціювали збір ЗМІ та надали розголосу цій проблемі, стверджуючи, що хтось спеціально заважає нормальній роботі підприємства.

“Цим мостом танки возять, які разом з тягачами мають 90 тонн, а один автобус заважить близько 10 тонн. Також цим мостом їздять і маршрутки, що довозять пасажирів до сіл неподалік. Якщо ми перестанемо возити працівників, підприємство зупиниться”, – стверджує один із перевізників Володимир Наливайко.

“Рівнеазот” знову працює

Наразі на 17 перевізників підприємства склали адміністративні протоколи й якщо ситуацію не вирішать, то з 16 січня вони припинять надавати свої послуги, а відтак понад три тисячі працівників "Рівнеазоту" не зможуть потрапити на роботу.

Адміністрація ПАТ "Рівнеазот" заявила про те, що завжди намагається утримувати у належному стані шлях, що ведуть до підприємства й дорога через аварійний міст не є виключенням.

"Рівнеазот" збільшив виробництво добрив

“Ми постійно посипаємо, розчищаємо дорогу”, – заявив директор з транспорту ПАТ "Рівнеазот" Володимир Даниляк.

Також на підприємстві заявили про готовність за власний кошт відремонтувати міст та дорогу, але за умови, що потім нею користуватимуться лише працівники "Рівнеазоту".

Наразі перевізники написали листа до обласної адміністрації та Рівнеазоту з вимогою вирішити проблему до 16 січня.





На правах реклами