Ми у Facebook
17.12.2016, 12:15

Секрети рівненського обслуговування - у бонус бруднющі липкі прибори

Чергова історія про кафе Рівного опублікована у соціальних мережах.

Рівняни продовжують ділитися історіями про обслуговування та кухню рівненських закладів.

За 10 років вартість новорічного святкового столу виросла майже в 5 разів

Чергова історія з групи "ВИЛКА - книга скарг і пропозицій":

Прямий репортаж з Пекарні #1. Після відвідин поліклініки, куди треба йти непивши/неївши, зайшли ми на сніданок до пекарні. Так от - людей не багато, замовили ми два сніданки і каву, яку попросили відразу, а отримали вже після сніданку. Та це "єрунда" порівняно з обслуговуванням. Офіціантка вела себе так, ніби ми прийшли до неї додому і розбудили її !!!


ФОТО - рівнянці подали салат зі... слимаком


На прохання принести каву (яку просили відразу) огризнулась - "не я її роблю!; і як бонус до цього принесла нам бруднющі липкі прибори, які певно немиті з учора. Контрольним пострілом була сама кава - на смак як нескафе за три гривні в студентській столовій(((( персонал за касою мегаприємний, а кава і офіціантка сьогодні - жахливі;. Власники Пекарні - купіть будь ласка нормальну каву і пригощайте нею свій персонал, щоб просинався хоч у процесі роботи і не бурчав на відвідувачів. Дякуємо за смачний сніданок;





На правах реклами