Ми у Facebook
03.07.2017, 08:30

Відтепер на Рівненщині звернутися до Пенсійного фонду стало простіше

У трьох відділеннях ПриватБанку Рівненської області облаштують робочі місця для представників Пенсійного фонду
Рівнянам: за якою формулою підвищуватимуть пенсії (+ВІДЕО)

Як повідомили в регіональному прес-офісі ПриватБанку у Рівному завдяки постійній співпраці ПриватБанку з Пенсійним фондом України стало можливим створення умов для обслуговування населення працівниками пенсійної служби і у відділеннях банку. На таких віддалених робочих місцях, фахівці Пенсійного фонду здійснюватимуть прийом громадян та надаватимуть консультації з питань пенсійного забезпечення.

Вже з 14 червня фахівці фонду зможуть обслуговувати мешканців у визначені дні прийому громадян згідно із затвердженими графіками, а саме:


Дубенське відділення “Центральне” (м.Дубно, вул. Д.Галицького,11) – понеділок, середа, п’ятниця, з 14:00 до 17:00;


Костопільське відділення
(м.Костопіль, вул. Руданського,5) – понеділок, середа, п’ятниця, з 14:00 до 17:00;


Володимирецьке відділення (смт.Володимирець, вул. Соборна, 49) – понеділок, середа, п’ятниця, з 10:00 до 13:00.


Пенсійна реформа – чого чекати рівнянам вже цього року


“У відділеннях ПриватБанку громадяни отримуватимуть ті самі послуги, які в даний час надаються в усіх інших управліннях Пенсійного фонду України в області”, – зазначила керівник напрямку просування соціальних програм Північно-Західного РУ ПриватБанку Вікторія Костюшок.



Звернутись можна з наступних питань:

1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).

2. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління.

3. Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.

4. Приймання замовлень на видачу довідок:

– про розмір пенсії;

– про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу (за формами ОК5, ОК2, ОК7).

5. Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.

6. Допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення.

7. Видача пенсійного посвідчення.

8. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.

9. Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.

10. Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.

11. Приймання заяв та документів щодо:

– переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

– виплати пенсії за довіреністю;

– зміни способу виплати пенсії;

– поновлення виплати пенсії;

– перерахунку призначених пенсій;

– встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

– виплати недоотриманої пенсії.

12. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.






На правах реклами