Ми у Facebook
28.11.2017, 15:29

Що таке «Яндекс.Метрика»?

«Яндекс.Метрика» -це безкоштовний сервіс, що перетворився сьогодні в одну з найбільш ефективних і популярних систем статистики та аналітики відвідуваності онлайнових ресурсів.Як тільки код лічильника встановлюється на сайті, він одразу починає враховувати і збирати відомості по кожному відвідуванні
Але система не обмежується підрахунком та аналізом поведінки відвідувачів. Вона взаємодіє з такими сервісами Яндекса, як «Маркет» та «Директ», сповіщає за допомогою SMS про проблеми доступності сайту і безпосередньо впливає на вартість переходу по посиланнях в межах РСЯ (рекламної мережі Яндекса).

Навіщо потрібна «Яндекс.Метрика»?


Цей сервіс в основному використовується фахівцями, які знають, що без реальних статистичних даних неможливо правильно просувати сайти.
Грамотне використання функціоналу «Яндекс.Метрики» обіцяє:

• проведення детального аналізу поведінки відвідувачів і трафіку, що надходить з різних джерел;
• оперативне створення і оновлення індивідуальної аналітичної звітності на базі зібраних відомостей;
• контроль, внесення коригувань і оцінка дієвості організованих рекламних і маркетингових заходів;
• аналіз цільової аудиторії з визначенням її найбільш значущих характеристик.

Застосування цих дій допомагає не тільки правильно розвивати і просувати ресурс, а й оптимізувати витрати на рекламу.

Цілі сервісу


Створення цілей необхідно для успішних рекламних кампаній. Метрика дозволяє налаштувати чотири їх типи:

1. Відвідування найбільш бажаної сторінки
2. Перегляд заданої кількості сторінок
3. Складна мета, яка може складатися з 5 послідовних кроків із зазначенням URL для кожного з них
4. Подія або клік по певній опції, що вимагає внесення в код сторінки сайту для моніторингу результатів.

Необхідно пам'ятати, що разом з видаленою метою губляться і її відомості.

Ключові переваги Метрики


До найголовніших плюсів сервісу, безсумнівно, відноситься Вебвізор. Це унікальний інструмент від Яндекса призначений для аналізу поведінки кожного відвідувача сайту. Простий у використанні, він допомагає оцінити і поліпшити юзабіліті сайту.

Серед інших переваг можна виділити:

1. Зручний інтерфейс, не переобтяжений деталями;
2. Оперативне оновлення даних з періодичністю в 5 хвилин;
3. Карти скролінгу і кліків;
4. Розрахунок афініні-індексу для кожної окремої тематики.

Як виправити некоректне функціонування Метрики?


Якщо в роботі сервісу почастішали збої, виражені в відсутності надходження аналітичних даних, слід зробити наступні дії:

• провести оновлення коду;
• скористатися альтернативами Яндекс.Вебвізора;
• встановити плагін для WordPress;
• задіяти теплові карти.

Головний плюс сервісу - Вебвізор, допоможе побачити і зрозуміти причину скрутного просування відвідувача по сторінці, а також виявити латентні блоки. Більш детально ознайомитися з методами усунення блокування та коригування роботи «Яндекс.Метрики» можна тут: https://geniusmarketing.me/lab/blokirovka-yandeks-metriki-chto-delat-dalshe/







На правах реклами