Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення

22.01.2018, 11:20

Рівненський ЦНАП пропонує роботу

Рівненський регіональний ЦНАП оголосив конкурс на заміщення вакантних посад
Начальник відділу ведення реєстру територіальної громади - 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:


- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Тимчасові незручності: у ЦНАПі неможливо стати у чергу за паспортом

Адміністратор відділу ведення реєстру територіальної громади - 8 штатних одиниць.
Кваліфікаційні вимоги:


- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Спеціаліст 1-ої категорії відділу ведення реєстру територіальної громади – 2 штатних одиниці.
Кваліфікаційні вимоги:


- базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.


Головний спеціаліст юридичного відділу – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:


- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:


- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Адміністратор відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій – 1 штатна одиниця, тимчасово на час відсутності основного працівника.
Кваліфікаційні вимоги:


- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування не менш як рік або стаж роботи в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою, досконале знання комп’ютера і володіння ним.

Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 1 штатна одиниця.
Кваліфікаційні вимоги:


- вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років, досконале володіння державною мовою та навичками роботи за комп’ютером.
Коментарі:

Загрузка...
Останні новини
Новини партнерів