Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення

15.11.2018, 11:10

«Нам - 25»: історія створення "Агропереробки" та успіху родини Рудомських

Яким повинен бути ідеальний бізнес-партнер? Напевно, окрім професіоналізму, працелюбства та надійності, він так само, як і власник бізнесу, повинен щиро вболівати за успіх і першість підприємства у всьому.
Родина Рудомських у Рівному збудувала міцний та потужний сімейний бізнес під назвою, яку добре знають мешканці міста - «Агропереробка», або ж ТМ «Щедрик».

Історія підприємства бере свій початок ще з 90-х років. Тож, вже 19 листопада група компаній, до якої входять ТОВ ВТП "Агропереробка" та ТМ «Щедрик» відзначатиме своє 25-річчя.

Наразі на підприємстві вже готуються до сімейного святкування й готують чимало подарунків для своїх споживачів.



Напередодні святкування засновник і генеральний директор ТОВ ВТП "Агропереробка" Ольга Рудомська розповіла про історію створення підприємтства, принципи виробництва натурального продукту, яких дотримуються у виготовленні усієї продукції, а також про нові ідеї, плани та по-справжньому сімейні стосунки у колективі.

-У 90-х роках всі підприємства, заводи, зупинились. Люди були розгублені, не мали роботи. В той час ми з чоловіком, як і зараз багато молодих родин поїхали за кордон. Збирали товар, який був у нас на залишку, їхали й продавали його, - розповідає Ольга Юхимівна.- Коли у 1993 році мій син пішов у 1 клас, я дуже плакала, адже в школу його повела не я - мама, а бабуся. Тоді, й вирішила, що більше за кордон не поїду. Нам з чоловком було доволі складно, ми можна сказати виживали. Власного транспорту не було, його ми орендували. Згодом, у 1997 році з виставки у Болгарії я привезла обладнання для молочного заводу. І в жовтні 97-го ми відкрили невеличкий молочний завод, у 1999 році – запустили ягідне виробництво.



Наразі підприємство випускає близько 500 найменувань продукції. Експортують її в Італію, Дубаї, Молдову, Хорватію, Білорусь, Польщу.


У планах - 30% продукції, яку виготовляють у Рівному, поставляти за кордон. Саме це, наголошує Ольга Рудомська, перш за все дає чималу стабільність для підприємства. Також у 2013 році “Агропереробка” отримала два міжнародних сертифікати якості з менеджменту та харчової безпеки.

- У 2006 році ми пережили доволі нелегкий період. Ми змушені були припинити свої поставки у Росію. В 2005 році на підприємство вплинула політична криза, тоді ми пережили дуже багато перевірок, проте ми все ж вистояли. То був надскладний період – усе, що у нас було потрапило під процедуру розпорядження майном, тобто банкрутство. Це все тривало довгих 4 роки. Тепер я можу сказати, що ніколи не можна зупинятись, а свій товар потрібно продавати там, де він подобається споживачам.



Наразі у групі компаній «Агропереробки» працює 170 працівників.

- У нас є дуже багато людей, які працюють більше 20-ти років. Наші працівники кажуть, що «Агропереробка» – це країна зі своїми принципами, традиціями, законами, і навіть своїм гімном. Додам, що наше підприємство є певною школою бізнесу та кузнею кадрів, – ділиться Ольга Юхимівна. - Досить багато спеціалістів здобувши досвід у нас, вже розпочали власний бізнес та стали успішними підприємцями. Разом зі мною та моїм чоловіком працюють і мої діти Юхим та Марія. Повірте, мене, як бізнесмена, це надихає найбільше – розуміти, що створену тобою справу є кому продовжити.



За 25 років діяльності на «Агропереробці» залишаються незмінними принципи створення якісного продукту, довіри споживачів.

- Я сама алергетик, але перш за все я - мама та бабуся. Робити те, що сьогодні чимало виробників роблять із продуктами харчування, ми не можемо собі дозволити. Адже, це довіра та здоров`я наших споживачів. Безперечно, були спокуси здешевити виробництво: в тяжкі часи; коли ми були в банкрутстві; коли опускались руки; коли описували будинок, в якому ми жили. Натомість, ніхто з нас не дозволив собі зробити це, - ділиться Ольга Рудомська. - Я завжди кажу: «Нам навіть Путін не страшний, нам страшні псевдовиробники, які роблять неякісну продукцію». Наш продукт завжди був, є і буде виключно натуральним – від початку заснування підприємства і по сьогодні. Я мрію, щоб мої правнуки та внуки гордились тим, що ми зробили з чоловіком. Прагну до того, щоб закласти такий фундамент, аби мої діти та внуки дотримувались традицій виготовлення виключно гарного, правильно натурального продукту. А найбільше надихає те, що мої діти повірили в сімейну справу.

До дня свого 25-річчя ТМ «Щедрик» проводитиме чимало розіграшів з подарунками. Про них можна дізнатись на офіційних сторінках.



А в день народження підприємства, 19 листопада у всіх магазинах ТМ «Щедрик» можна буде придбати всю продукцію зі знижкою у 25%.

https://www.facebook.com/schedryk.ukraine/
https://www.instagram.com/tm_schedryk/?hl=uk
Коментарі:

Останні новини
Новини партнерів