Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення

09.12.2018, 09:21

Про що варто говорити на співбесіді й на чому можна "пійматися"

фото politeka.net

Успішно пройти співбесіду - складна справа і важливо правильно вибудувати стратегію поведінки.
Кожнен, хто шукає роботу, прагне презентувати свої позитивні якості, показати себе роботодавцю з кращого боку, трохи «прикрасивши» своє резюме.

Як правило, це не нахабна брехня, а маленьке прикрашання дійсності. Однак досвідчені фахівці з підбору персоналу, що побачили тисячі резюме і провели сотні співбесід, можуть простежити певну закономірність у «прикрашанні».

HeadHunter Україна визначив основні моменти в резюме кандидатів, які можуть не відповідати дійсності, але які складно перевірити, а також поради пошукачам – як зняти з себе підозри.

Facebook шукає менеджера, який розбирається у ситуації в Україні

1. Освіта. Наявність вищої або спеціальної середньої освіти перевірити найпростіше – ви просто покажете оригінал диплома. Сумніви викликає величезний список різноманітних курсів і тренінгів, які ви пройшли, наприклад, у період вимушеного відпочинку. Щоб роботодавець не запідозрив вас у брехні, можете розповісти йому найбільш пам'ятні моменти якоїсь дуже потрібної з вашої спеціальності лекції або показати фото з відомим тренером. Крім того, підтвердити факт навчання може наявність сертифіката.

2. Володіння іноземними мовами. У резюме ви можете написати, що володієте розмовною англійською, німецькою, хінді і суахілі зі словником – під час співбесіди навряд чи вийде це перевірити, особливо, якщо всі ці мови не потрібні в роботі. Щоб розвіяти всі сумніви, створіть резюме англійською (якщо в роботі може знадобитися французька – французькою). До речі, приписку «зі словником» краще не вживати.

Як правильно піти у відпустку

3. Безперервний стаж. Наприклад, у резюме зазначено, що за 20 років ви змінили 12 місць роботи, але жодного разу, навіть на місяць, не переривали трудової діяльності. Справедливо, що це викличе сумнів. Якщо це і правда так, розкажіть, що стажувалися на новому місці за рахунок відпустки на попередньому, або належні два тижні не відпрацьовували, оскільки звільнялися за угодою сторін.

4. Посади. Звісно, прибиральницю можна охрестити «менеджером з клінінгу», системного адміністратора – «керівником ІТ-відділу», секретаря – «помічником керівника». Однак головне в роботі – не назва посади, а навички та вміння, тому радимо вам, крім самого переліку посад також варто написати основні обов'язки. Можна надати й рекомендації з попередніх місць роботи.

5. Технічні навички. Припустимо, у резюме пошукача зазначене володіння кількома програмами монтажу аудіофайлів. На співбесіді це перевірити, звичайно, дуже склажно. Якщо ви помітили недовіру, можна попросити виконати тестове завдання або розповісти про досвід виконання якоїсь масштабної роботи із застосуванням саме цих програм.

У будь-якому разі фахівці категорично не радять брехати в резюме, приписуючи собі міфічні заслуги. Навіть якщо вам вдасться отримати місце, в процесі роботи брехня розкриється, а ви заробите погану репутацію.

Про це повідомляє HeadHunter, hh.ua.
Коментарі:

Останні новини
Новини партнерів