Ми у Facebook
09.12.2018, 11:20

Де можна дізнатися більше інформації від "Рівнеобленерго"

На базі Товариства діє інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ), покликаний формувати між суб’єктами електроенергетики та споживачами.
Три фахівці центру щодня приймають десятки звернень від споживачів, опрацьовують їх, надають вичерпні відповіді і намагаються робити це у доступній та зрозумілій споживачеві формі. Крім цього ІКЦ веде облік звернень, згідно з яким за три квартали 2018 року до Центру звернулося майже 2,5 тисячі споживачів. Найбільше звернень стосувалося отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електромереж, перехід на розрахунки за тарифами диференційованими за періодами часу.

Скільки домогосподарств на Рівненщині оформили субсидію

Комісія ІКЦ створюється як постійно діючий колегіальний орган з метою розгляду та розв’язання суперечностей, спірних ситуацій між енергопостачальником і споживачами та підготовки висновків з питань, які оскаржуються .

Чи потрібен дозвіл від “Рівнеобленерго”, якщо встановлювати вдома бойлер


До складу Комісії ІКЦ входять: керівник ІКЦ, який є головою Комісії ІКЦ, представники відповідного територіального представництва НКРЕКП та Держенергонагляду.

До складу Комісії ІКЦ можуть входити (за згодою) представники відповідних управлінь обласних державних адміністрацій, обласних відділень Антимонопольного комітету України, територіальних органів Держспоживстандарту України.

Основним завданням Комісії ІКЦ є розгляд спірних ситуацій, а також прийом заявників, яких не задовольнили роз’яснення Товариства.

До комісії можна звернутися за телефоном (0362) 63-34-48, або ж завітайте на вул. Князя Володимира 71 у Рівному з понеділка і до четверга з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00.

Про це повідомляє прес-служба Рівнеобленерго, roe.vsei.ua.





На правах реклами