Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення


Затишок
03.03.2019, 10:40

Переплата у квитанціях за електрику: що робити споживачам?

Що робити у випадку наявних надлишкових коштів на рахунках «Рівнеобленерго»?
Як відомо, згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії» з 1 січня 2019 року обленерго в Україні у звичному вигляді вже не існують – вони виконують лише функцію розподілу електроенергії, постачанням займаються окремі компанії. У кожному регіоні Держава обирає постачальника електроенергії побутовим та малим непобутовим споживачам, який називається Постачальником універсальної послуги. На Рівненщині – це ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».

Прийшла субсидія. Як сплачувати свій обов’язковий платіж?

"Рівнеобленерго" та "РОЕК" – це дві незалежні компанії – з різними ліцензіями, функціями, бухгалтерським обліком та рахунками.

ТОВ "РОЕК" не є правонаступником ПрАТ "Рівнеобленерго", тому кошти від однієї компанії іншій не можуть бути перераховані автоматично. Так само, як і борги перед "Рівнеобленерго" не перейшли до ТОВ "РОЕК".

Договори залишаються дійсними

"Рівнеобленерго" хоч і не провадить з 1 січня діяльності з постачання електроенергії, все ж продовжує займатися її розподілом, тобто, договори, укладені зі споживачами, залишаються актуальними, люди продовжують залишатися клієнтами "Рівнеобленерго".

Рівнегаз радить: як не переплачувати за тепло (+ ІНФОГРАФІКА)

Гроші не пропадуть

"Також, кожен споживач, сплативши кошти на рахунки "Рівнеобленерго", отримав квитанцію, яка є свідченням того, що саме він є власником цих грошових коштів і без його згоди ми не можемо цими грішми розпоряджатися. Тому і просимо від споживачів письмової заяви на перерахунок коштів", – пояснили у ПрАТ "Рівнеобленерго".

Як подати заяву на перерахунок

Заяву на перерахунок коштів необхідно заповнити на бланку, підписати і:
- залишити в абонвідділі районів електричних мереж або надіслати на адресу: 33013, м.Рівне, вул. Кн.Володимира,71, або
- надіслати фотокопію документа на електронну пошту Contact@roe.vsei.ua
Вказаної заяви буде достатньо у випадку, якщо оплату за спожиту електроенергію у 2019 році було здійснено на рахунки оператора системи розподілу "Рівнеобленерго", а не ТОВ "РОЕК".

Якщо залишилася переплата

За наявності переплати на особовому рахунку споживача в ПрАТ "Рівнеобленерго" станом на 01.01.2019 р., вона буде переведена на особовий рахунок у ТОВ "РОЕК" після подання відповідної заяви та акту-звірки коштів, що підписуватиметься споживачем та представником ПрАТ "Рівнеобленерго" у районах електричних мереж.

Якщо переплутали номери рахунків

Кошти будуть автоматично перераховані у випадку, якщо вони помилково були сплачені ПрАТ "Рівнеобленерго". Якщо споживач, здійснюючи оплату за спожиту у 2019 році електроенергію, вказав особові рахунки "РОЕК", а кошти перерахував на розрахунковий рахунок "Рівнеобленерго".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:"Рівнеобленерго" відповідає на "гарячі" питання споживачів
Коментарі:

Останні новини
Новини партнерів