Ми у Facebook
11.03.2019, 16:38

Як «прокачати» свій продукт завдяки ініціативі EU4Business

Автор фото: ЦІПБ м.Рівне

Провідні європейські та американські компанії активно застосовують design thinking для створення інноваційних продуктів та сервісів. В Україні цей напрямок також набуває шаленої популярності, і все більше провідних бізнесів використовують цю методику.
У Рівному відбувся триденний воркшоп в рамках ініціативі EU4Business, де зібрались власники бізнесів з багатьох куточків України, які спробують вдосконалити свій продукт завдяки дизайн мисленню.

Автор фото: ЦІПБ м.Рівне
Автор фото: ЦІПБ м.Рівне


- У 2017 році ми запустили Центр Іформаційної Підтримки Бізнесу ( ЦІПБ) на повну. Він оснований в рамках ініціативи Європейського Союзу EU4Business, що частково імплементується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Програма EU4Business спрямована на підтримку та розвиток малих та середніх підприємств (МСП). В сегменті меблевих виробництв та деревообробки є рівненські компанії, які впроваджують програму ощадливого виробництва, для того щоб виготовляти продукти і товари з високою ефективністю. В рамках роботи Центру інформаційної підтримки бізнесу ми навчаємо їх ощадливому виробництву, як краще організувати процеси таким чином, щоб оптимізувати собівартість і підвищити продуктивність. Ідеальні клієнти – це ті власники малого та середнього бізнесу, які впроваджують у життя здобуті знання, - розповів керівник ЦІПБ у Рівному Тарас Комаренко

Сьогодні ЄБРР розкаже про нові можливості для розвитку малого та середнього бізнесу Рівненщини

Центри інформаційної підтримки бізнесу активно ведуть діяльність, спрямовану на поліпшення поінформованості бізнесу про можливості, що існують для малого та середнього підприємництва на ринку. Мережа ЦІПБ, основана в рамках програми «EU4Business» Європейського Союзу за підтримки ЄБРР та працює в 15 регіонах країни під єдиним брендом і завдяки фірмовому брендуванню їх легко знайти.

Автор фото: ЦІПБ м.Рівне
Автор фото: ЦІПБ м.Рівне


Засновник меблевої компанії «Cassone» Дмитро Ковальчук розповів як тренінги змінюють його власну компанію:

- Займаємось виготовленням комерційних меблів для магазинів, ресторанів. Працюємо як на Україну, так і на Європу. Я приїхав тому, що є потреба прокачати свій продукт. Часто беру участь в тренінгах від ЦІПБ, адже вони дають реальні знання. Комунікація, нетворкінг, нові знайомста це 50% заходу, і 50% ми отримуємо реальні знання. Під час знайомств і спілкування з меблевиками, ми розповідаємо про свої потреби і отримуємо відповіді від колег як вони з подібними ситуаціями справлялись. У меблевому бізнесі я 10 років, але на стежку навчання ми ступили два з половиною роки тому. Ми дізнались що нарешті існує інститут - Школа управління меблевим бізнесом, де в рамках п’ятимісячної програми навчають бізнесу. Для нас це був шок і великий прорив. І далі я планомірно беру участь у таких подіях.

Під час воркшопу “Дизайн-мислення для створення нових продуктів” учасники вирішували реальні бізнес-ситуації, застосовуючи 5 кроків дизайн-мислення, виявляли істинні потреби бізнесу та створювали абсолютно нові рішення для клієнтів:

Автор фото: ЦІПБ м.Рівне
Автор фото: ЦІПБ м.Рівне

У Рівному за підтримки ЄБРР проводять практичні навчання для малого та середнього бізнесу

- Ми даємо людям живий кейс, який вони вирішують, абсолютно реальну проблему для реального бізнесу. Під час вирішення кейсу учасники отримають досвід, який зможуть застосувати у своїй справі. Іноді люди приходять з великим натхненням, але потім знання лягають у стіл і довго не застосовуються. Компанії, які все ж бачать цінність в отриманих знаннях, намагаються імплементувати їх у свою справу. Воркшоп «Дизайн мислення» це спосіб створення інновації. Для того, щоб придумати щось нове, те чого не існувало раніше і дати нову цінність для своїх людей і клієнтів, потрібно запроваджувати незвичні форми роботи. Дизайн мислення – це покрокова модель створення інноваційних продуктів, сервісів, редизайну старих моделей, яка допомагає підприємцям радикально швидко створити щось круте і одразу видати його на ринок. Ця методологія застосовується майже у всіх спектрах підприємництва і бізнесу, починаючи зі стартапів і закінчуючи великими корпораціями, - розповів експерт, співзасновник та керівник консалтингової компанії “Yes&Design”, випускник програми JSK Fellowship в Стенфордському університеті, консультант з впровадження інновацій Олександр Акименко.

Автор фото: ЦІПБ м.Рівне
Автор фото: ЦІПБ м.Рівне


Бізнес-заходи Центрів інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) в рамках програми ЄС «EU4Business» розроблені за кращими міжнародними стандартами, дозволяють створити оптимальне нетворкінґове середовище для ділових контактів й обміну досвідом, а також отримати від експертів знання про актуальні тренди розвитку МСП.





На правах реклами