Ми у Facebook
28.07.2019, 12:00

Якщо купили прострочку: що робити?

Як захистити свої права у випадку, коли придбали продукт, термін придатності якого закінчився, розповідає Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області.
У вашому пакеті опинився протермінований продукт, а ви не добачили цього прикрого факту в магазині, що ж робити?



- Вимагайте у продавця замінити його на придатний або повернути сплачені кошти. Для заміни товару обов’язково пред’явіть товарний (фіскальний) чек, який підтверджує покупку.

- Якщо ви придбали придатний продукт, але за зовнішніми ознаками він видається зіпсованим – це може свідчити про порушення умов зберігання або підроблення дати виготовлення продукту. Ви можете замінити такий товар або повернути сплачені за нього кошти.

- Якщо Ви виявили прострочений чи зіпсований харчовий продукт на полиці магазину – обов’язково повідомте адміністрацію та вимагайте прибрати такий товар з продажу. Попросіть перевірити всю партію, щоб не отруїлись інші покупці. Продукти могли потрапити до магазину вже зіпсованими.

Зіпсований товар підлягає списанню та утилізації❗️

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,
Звертайтесь:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.
Телефони територіальних органів у м. Рівне: 0362 62-85-72, 0362 63-15-55
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.





На правах реклами