Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
31.03.2020, 10:00

Як працюють оператори мобільного зв'язку в умовах карантину

Більшість сервісних питань ви можете розв'язати не виходячи з дому. Оператори мобільного зв'язку інформують про зміни у режимі праці.
Київстар

«Мій Київстар» – додаток або вебверсія.
- Поповнити рахунок собі або рідним: мобільний або «Домашній Інтернет» – без комісії, навіть якщо на рахунку нуль.
- Перевірити всі активності та витрати за вашим номером. Повна деталізація є в розділі Витрати (у вебверсії – Витрати та платежі).
- Змінити тарифний план.
- Підключити більшість послуг.

Розділ Підтримка на сайті оператора. Тут відповіді на найпопулярніші запитання.

Спільнота абонентів Київстар. Тут можна і про своє дізнатись, і іншим допомогти.

Інтернет-магазин Київстар. Тут можна підключити контракт або мігрувати з передплати, замовити нову SIM-карту з гарним номером. Ми доставляємо стартові пакети до відділення Нової пошти або на адресу.

Vodafone
- щоб підключити/відключити послуги, змінити тарифний план і т.ін, будь ласка, користуйтесь послугами самообслуговування - VipZakaz, MyVodafone або Віртуальним менеджером. Деталі на www.vodafone.ua/self-services;

- отримати консультацію про роботу послуг можна через виділену гарячу лінію 050-462-00-04 або 044-240-00-04, або в он-лайн чаті за посиланням www.vodafone.ua/my-chat

Про зміни у графіку роботи магазинів, відповідно до карантинних розпорядженнь урядової комісії з надзвичайних ситуацій та постанову Кабінету міністрів, будемо оперативно інформувати на нашому сайті www.vodafone.ua/business_shops

lifecell

- за допомогою додатка My lifecell абонент може поповнювати рахунок, керувати підключеними послугами та сервісами як свого, так і інших рахунків сім’ї.
- Якщо у вас немає можливості наразі поповнити рахунок, то lifecell пропонує замовити «BiP SOS-пакет». За допомогою цієї послуги абонент може телефонувати на будь-які українські номери через месенджер BiP, навіть якщо на його рахунку немає грошей.
- Якщо вам потрібен новий номер (SIM-картка), lifecell пропонує скористатися послугою віддаленої покупки віртуальної SIM-картки ― eSIM. Після оплати послуги QR-код для встановлення номеру надійде на електронну пошту протягом 1-3 днів.
- Якщо ваш смартфон не підтримує налаштування eSIM, ви можете придбати «Віртуальний номер BiP» на сайті. Ця послуга дозволяє отримати номер lifecell для користування месенджером BiP, навіть якщо абонент перебуває за кордоном.
- Для дистанційної роботи та проведення зустрічей, конференц-колів і переговорів lifecell пропонує також скористатися можливостями месенджера BiP, адже він дозволяє здійснювати відеодзвінки 10 людям одночасно.
Крім того, на період карантину для Києва може стати у пригоді сервіс Glovo, який з березня цього року доставляє SIM-картки з найближчих магазинів lifecell.
Щоб залишатися в курсі останніх новин, lifecell пропонує додаток TV+, за допомогою якого можна переглядати ТБ-канали на смартфоні чи планшеті.

Для абонентів lifecell дзвінки на такі номери не тарифікуються:

Міністерство охорони здоров’я України, гаряча лінія: 0-800-505-201;
Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 (044) 425 43 54;
Міністерство закордонних справ України/ MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 (044) 238 16 57; телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88;
Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19), телефон: +38 (044) 238 16 57;
1545 ― Урядовий контактний центр
1677 ― контакт-центр НСЗУ.


За матеріалами lifecell.ua/uk/, kyivstar.ua/uk/mm, vodafone.ua/uk
Коментарі:
Бесплатка


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net