Ми у Facebook
22.05.2020, 14:40

Нагода для підприємців з дітьми: як отримати компенсацію

Кабінет міністрів розпочав реалізацію програми щодо виплати фізичним особам-підприємцям (далі – ФОП), які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої, другої групи платників єдиного податку, виплату на дітей до 10 років.
Міністерка соціальної політики Марина Лазебна зазначила, що розмір допомоги на дітей віком до 6 років складе 1779 гривень, а на дітей від 6 до 10 років включно – 2218 гривень.

Органи, які призначають компенсацію – це структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій за місцем реєстрації ФОПа.

Ця допомога призначається на одного з батьків (опікуна) на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку на період карантину та на один місяць після дати його скасування.

Які потрібні документи?

• Заява відповідного зразка
• Копія свідоцтва про народження дітей, віком до 10 років
• Довідка з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (довідка ОК-7)
• Копія паспорта і коду ФОПа
• Довідка з банку про балансовий рахунок
• Виписка з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Варто зауважити, що допомога на дітей НЕ призначається для сімей, яким виплачується компенсація послуги «муніципальна няня».

Також ФОПи, які зупинили чи скоротили діяльність через карантин, можуть отримати допомогу по частковому безробіттю на період карантину. Це регламентується Порядком надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 306.

Для цього роботодавець протягом 30 календарних днів з дня зупинення чи скорочення діяльності, звертається до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ з таким пакетом документів:
1) заява у довільній формі (у якій також зазначається інформація про належність роботодавця до суб’єктів малого або середнього підприємництва відповідно до Господарського кодексу України, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів, передбачених цим пунктом)
2) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності
3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно з статтею 471 Закону України «Про зайнятість населення» (у яких зазначається: прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний державний орган і мають відмітку в паспорті)
4) довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою ДПС.

Протягом трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів. У разі позитивного схвалення протягом трьох робочих днів центр зайнятості укладає договір з роботодавцем про надання допомоги, яка перераховується на рахунок роботодавця протягом трьох робочих днів.

Ольга СТОЛЯРЕЦЬ, юрист.

ДО ТЕМИ:
Допомога по безробіттю підприємцям та фрілансерам. Як це працює?

Оформити допомогу по безробіттю тепер можна онлайн

Рівненські працівники отримають компенсацію за вимушене безробіття

Як роботодавцю оформити допомогу по частковому безробіттю (ІНСТРУКЦІЯ)







На правах реклами