Ми у Facebook
04.07.2020, 09:20

Як працює під час карантину система Безоплатної правової допомоги

Система безоплатної правової допомоги працює з певними обмеженнями, які залежать від епідемічної ситуаці.
Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надається із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції. На час скасування особистих прийомів громадян у всіх приміщеннях регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги розміщено у доступних місцях скриньки “Для звернень громадян”.

Надати необхідні документи можна також через електронні засоби зв’язку (адреси та електронні пошти центрів з надання БВПД – на офіційному сайті системи БПД за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/tsentry/ )
Отримати безоплатну первинну правову допомогу (юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань) можна:

- за безкоштовним телефоном системи БПД 0 800-213-103
- у месенджері Фейсбук-сторінки https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
- у приватному чаті системи БПД у Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html
- у Телеграм-чаті “Правова допомога протидії насильству” https://t.me/Non_Violence_Bot
- звернувшись до чат-боту у Телеграм “Кіберпес” для допомоги у боротьбі з кібербулінгом https://t.me/kiberpes_bot
- написавши на електронну пошту центру з надання БВПД (адреси можна дізнатися за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/tsentry/ ).





На правах реклами