Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
14.08.2020, 22:04

Обличчя на білбордах: як і що обіцяють кандидати у мери Рівного

Якщо б ви навіть не знали про те, що вибори міського голови Рівного відбудуться вже у жовтні, то картинки вулиць міста вам про це відразу нагадають.
Адже практично всі борди, де ще до цього гарненько красувався свіжий оселедець з акційною ціною чи огляд у лікаря тепер плавно перетворився на зображення «дядь» у вишиванках і костюмах.

У цьому матеріалі хочеться проаналізувати, скільки коштує засвітити своє обличчя на бордах та сітілайтах, а також про тих, хто і що обіцяє з усіх рекламних площин нашого міста.

Що по чому?!

Загалом у обласному центрі 918 законних площ для розміщення реклами на вулицях міста. І ще в десятки разів більше незаконної зовнішньої реклами, яка не має на це відповідних документів. Не секрет, що сітілайти та білборди – це річ не дешева. Насправді для того, щоб розмістити свою сяючу посмішку на одній з площин у місті треба не тільки мати гарний капітал, а і добре продумати все заздалегідь. Адже, продзвонивши декілька фірм, які замаються зовнішньою рекламою, ви почуєте, що до кінця жовтня практично немає вільних площ.

Вартість оренди сітілайта у Рівному стартує від 1800-2000 гривень в місяць. Залежить все від місця розміщення рекламної площі, трафіку авто та людей. До цієї суми варто додати також ще друк самої реклами та її розміщення. Якщо ж говорити про борди, то тут ціна вже вища і досягає 10 тисяч на місяць. Усі «козирні» місця вже давно зайняті політиками. То ж станом на середину серпня у місті можна орендувати борд на окраїні міста, ще й добре захований за кронами дерев. До ціни в 8-10 тисяч ще треба додати друк макету зображення та його поклейка. А це ще більше тисячі за один.

Перший пішов

Якщо ж говорити про тих, хто вже встиг «засвітитися» на білбордах та сітілайтах міста. То наш аналіз ми розпочнемо з Віктора Шакирзяна. Адже він почав «світитися» раніше за усіх й багато хто не розуміє: хто він є і на чиї кошти піариться. Ще з березня він активно орендує десятки рекламних площ у місті, що явно виливається йому у кругленьку суму. Спочатку голова ГО «Рівне разом» закликав «збудувати комфортне та безпечне місто», а зараз у білій вишиванці на білому тлі говорить, що «всі ми разом будемо змінювати місто».



Львівський свободівець

Якщо у вас склалося враження, що найбільше рекламних площин у Шакирзяна, то це не так – «скромний» свободівець Осуховський, напевно, лідирує за кількістю рекламних площин. Ще на день родини, який відзначався 15 травня, по місту почали з’являтися його борди. У формі львів'янин Олег Осуховський, який вже двічі був нардепом, закликав зберегти традиційну родину. А ще згодом вітав з Днем конституції у традиційному стилі зовнішньої реклами політичної партії «Свобода». Третій макет бордів, які зараз розміщені по місту – екс-нардеп у класичному костюмі готовий захищати Рівне.



Джерела «б’ють» з бордів :)

Наступного нашого кандидата обговорювали тривалий час у соціальних мережах. Адже його вітання з Днем конституції було на слуху у багатьох. Андрій Карауш, директор рівненського водоканалу, хотів явно провести паралель між ним, підприємством, яке очолює і вітанням зі святом. Але щось пішло не так і після «Разом до джерел!», наш кандидат почав закликати рівнян реєструватися в особистих кабінетах на сайті водоканалу, що насправді не є новинкою для багатьох містян. Виникає резонне запитання: а за чиї ж кошти директор комунального підприємства піариться перед виборами?



«Вперше показав себе»

Саме так реагували люди на вітання голови Рівненської ОДА Віталія Коваля, які замайоріли на сітілайтах та бордах у місті напередодні Дня Конституції. Ймовірний кандидат на міського голову Рівного від партії Президента не частий гість, як на ефірах, так і на інших майданчиках. Біла вишиванка з словами вітання – це поки все, що розмістив очільник області.



Сортувальник сміття і “переконаний” рухівець

Без жодної інтриги знову заявив про себе, тепер як кандидата на міського голову Рівного екс-очільник «Санком-Рівне» Святослав Євтушенко. Рівняни пам'ятають як свого часу йому стійку впізнаваність дала масована реклама на контейнерах сміття. З бордів тепер він вже не закликав сортувати відходи, а «зробити Рівне знову великим». Яким чином не уточнив: чи то мова про децентралізацію та укрупнення міста, чи то алегорія, списана в американських президентів Рональда Рейгана та Дональда Трампа (“Make America Great Again”). Можливо в наступних передвиборних рекламах кандидата цей секрет буде розкрито і сюжет матиме розвиток.



Майбутнє Хомка і Вознюка

Борди зі слоганом «Майбутнє», а потім «За майбутнє» по місту бачили вже місяці зо два. І тільки більше тижня тому на цих же площинах «замайоріло» обличчя кандидата від політичної сили «За життя» Юрія Вознюка. У вишиванці екс-нардеп позиціонує себе майбутнім Рівного. Саме його волинський олігарх і нардеп Ігор Палиця, 12 серпня, представив в Рівному як кандидата на мерське крісло.



Борди з комплексом меншовартості

Також в місті трапляються, м’яко кажучи, дивні борди, наприклад реклама Романа Яворського і проекту "Мегаподія" із текстом «Львів – красивий та яскравий, але Рівне – найрідніше». Якось виглядає ніби Рівне некрасиве і похмуре. Мабуть, тут помилилися в темі.



Яка ідея Муляренка?

Станом на 14 серпня на бордах та сітілайтах міста з’явився депутат Рівнеради та голова в 2016-2019 роках Рівненської ОДА Олексій Муляренко. Не у білій вишиванці, а у класичному костюмі – політик говорить, що «не зупинити ідею, час якої настав». Це кредо відразу викликало жваве обговорення про те, що ці слова начебто прямо запозичені у Степана Бандери. Насправді ці слова є перефразом відомої цитати Віктора Гюго, яку в різний час часто використовували і використовують політичні діячі. Але політик на борді так і не пояснив, яка ж ідея настала. Про це напевно, дізнаємося з часом. Адже зазвичай білбордова кампанія по ідеї має містити в собі якийсь сюжет, який розвивається.



Боротьба білбордів

Чи здатна зовнішня реклама допомогти людині «виграти» у боротьбі за голос виборця – сумнівно. Адже свідомі люди повинні робити аналіз не за обличчями та гаслами, а реальними справами. Проте боротьба білбордів триватиме аж до самого дня виборів.

Адже впізнаваність бренду людини, яку формують сітілайти та борди ніхто не відміняв. Є площини, на яких вже позначено політичні партії – майбутні суб’єкти висування кандидатів, а є площини які про це тільки натякають або й взагалі оминають цю тему.

Рекламою з бордів піднімається впізнаваність кандидатів для виборців, адже серед них є й такі, про яких ще зовсім недавно нічого не було відомо. Отже, кандидати змагатимуться за увагу виборців, спробують запам’ятатися і наростити рейтинги народної довіри.

Але не бордами єдиними. Тож в наступних публікаціях – аналіз програм, команд та пропозицій змін міста від наших кандидатів. Дочекайтеся!


Автор головного фото - Filya
Коментарі: