Ми у Facebook
14.11.2020, 13:00

В Японії презентували поштові марки з рівненським Тунелем кохання [+Фото]

Марки з рівненським Тунелем кохання презентували у японському місті Хіно, де базується Олімпійська збірна України з карате-до. Про це журналістам Суспільного повідомив посол України в Японії Сергій Корсунський.
Про це повідомляє "Суспільне".

Марки "Україна-Японія" випустила пошта Японії за сприяння Посольства України в цій країні. Фотографії України для цього проєкту надані Українським національним інформаційним агентством "Укрінформ" та українським фотографом В'ячеславом Присяжнюком, – розповіла друга секретарка Посольства Віолетта Удовік.



Зображення для марок відбирали наступним чином: пам’ятник видатній особистості, замок, пам’ятка дерев’яної архітектури (церква) і найбільш популярне серед японців туристичне місце в Україні.



"Рівне, зупинись! Почни любити!": у місті новий соціальний проєкт

Таким чином на марках видрукували монумент Богдану Хмельницькому, що розташований в Києві на Софійській площі і є пам’яткою національного значення ХІХ-го століття.

На марці із замком – "Ластівчине гніздо" на 40-метровій скелі над Чорним морем у Криму. Це неоготична пам’ятка національного значення, заснована у ХІХ столітті.

У категорії "дерев’яна архітектура" на мірці зобразили церкву Святого Духа у Потеличі 1502 року. Вона є найстарішим тридільним храмом в Україні і включена у список світової спадщини ЮНЕСКО.

На четвертій марці – "Тунель кохання". Це п’ятикілометровий "коридор" з дерев у формі арки вздовж колії, що від Клевані до Оржева. На туристичній карті Рівненщини він з’явився орієнтовно 10 років тому.

"Тунель кохання" у Рівненській області – справді найбільш популярне серед японців туристичне місце в Україні. Їм він дуже подобається, і я їх розумію, – так посол Сергій Корсунський пояснює те, як клеванська локація потрапила на поштові марки Японії.

Також він додав, що за кілька днів марки будуть доступні у продажу онлайн на сайті пошти Японії. Ціна однієї марки з "Тунелем кохання" – 84 єни, за нинішнім курсом це 22,5 гривні.

Щодо формату презентації марок "Україна-Японія", Сергій Корсунський зазначив:

"У заході взяли участь мер Хіно Фуюхіко Осубо, голова міської ради Томоко Кубота, керівник Всеяпонської федерації карате-до Такаса Арітаке та очільник Токійського відділення Поштової служби Аравака Хітоші. Під час презентації усі були в масках або захисних щитках, знімали тільки по команді фотографа на кілька хвилин. Сама ж атмосфера була зворушливою і відчувалося, що і подія, і зв’язки з Україною є важливими для міста, яке є, фактично, передмістям Токіо".

Оригінальні марки "Україна – м.Хіно" присвячені співпраці нашої держави із зазначеним містом у рамках японської урядової програми "Host Town", яка промотує культурні обміни напередодні Олімпійських ігор, – додала друга секретарка Посольства Віолетта Удовік.





На правах реклами