Ми у Facebook
30.11.2020, 13:38

Як відключити “Екстрагроші”: поради досвідчених абонентів

Що таке послуга “Екстрагроші”? По суті, це страховка на випадок, коли у вас закінчаться кошти й не буде змоги швидко поповнити рахунок.
Послуга корисна, але,як і будь-який сервіс, не завжди та не для всіх. Щоб уникнути ситуації, коли ви замовите “Екстра гроші”, але не можете їх використати, треба зрозуміти, як працює цей сервіс.

“Екстра гроші” або екстравитрати?




Коли у вас раптово закінчуються гроші на рахунку, а поповнити його немає можливості, ви змушені просити телефон у друзів чи перехожих, щоб швиденько попросити перетелефонувати, тому що чужі гроші втрачати не варто. У такому випадку послуга “Екстра гроші” допомагає залишатися на зв'язку.

Замовити їі можна без зайвого клопоту:

• послуга не вимагає будь-яких додаткових налаштувань і реєстрацій;
• набираєте потрібний код і рахунок поповнюється у межах 10-250 гривень.

ВАЖЛИВО: цю суму ви можете витратити як завгодно - на дзвінки, СМС, оплату тарифного плану, роумінгу або інших послуг.

Сама послуга оплачується при наступному поповненні рахунку. Потрібно буде повернути суму, яку ви “позичали”, плюс комісію за обслуговування. Водночас спеціалісти відзначають: за користування “Екстра грошима” у роумінгу оператор додаткову комісію не бере.

Як повернути “Екстра гроші”




Іноді абонент замовляє послугу випадково та потім вимагає відключити «Екстра гроші» від Київстар. Відповідний код можна набрати “кишенею” або переплутати з кодами інших послуг, наприклад: перевірка бонусного рахунку – *112#, а “Екстра гроші” – *117#.

Скасування опції оператором не передбачене. Але отримані кошти можна використати, зокрема для оплати місячного пакету послуг за обраним тарифом.

Послуга "Екстра гроші" часто стає у пригоді. Вона ідеально підходить для поповнення в роумінгу та у разі виникнення екстрених ситуацій.





На правах реклами