подати
оголошення



09.03.2011, 18:12

Вибір "ОГО". Перший шедевр створила у три роки - Зінаїда ТРОЯНЧУК

Статус: дизайнер ТМ “Dolloris”
Здається, що вона вся зсередини сяє красою, теплом, ніжністю і добром, а за цупкою вуаллю щирої вишуканої скромності приховується, як виявилося, багатогранний світ мудрості, досвіду й таланту.

Мимоволі пригадується казка про Алісу в країні чудес: потрапляєш за лаштунки повсякденного образу Зінаїди Троянчук — й опиняєшся серед яскравих життєвих історій, позитивних емоцій та по-дитячому милих і водночас по-справжньому захоплюючих спогадів, що живуть у душі цієї жінки.

Народилася і виросла Зінаїда у Молдові, у Кишиневі, а до нашого краю переїхала, вийшовши заміж за рівнянина. Перший шедевр створила... у три роки, власноруч вирізавши дірочки у формі квіточок на колготках — щоб веселішими були! У шість Зінаїда вже сама шила, вишивала і в'язала на машинці, а пішовши до школи, майструвала вбрання і для себе, і для подруг. Ставши студенткою за фахом “технолог і конструктор тканин”, додатково відвідувала найрізноманітніші курси крою, моделювання, дизайну і малювання. Дипломною роботою креативної студентки стала блакитна весільна сукня, яку дизайнерка прикрасила сімома сотнями маленьких троянд, виготовлених власноруч із тонесенької оздоблювальної стрічки.

В Україні перше замовлення на пошиття весільної сукні Зінаїда Троянчук отримала через два місяці по приїзді в Рівне... від американки. За кілька місяців по тому замовлень стало стільки, що доводилося шити практично цілодобово. Тоді ж у чоловіка Зінаїди Олександра Троянчука й виникла ідея створити колекцію і весільний салон...

Сьогодні Dolloris — це бренд зі світовим ім'ям, торговельна марка, представництва якої є у всій Європі — у США, Канаді, Німеччині, Молдові, Росії, Угорщині, Італії тощо. Пріоритети компанії — індивідуальний підхід до кожного клієнта, дорогі якісні тканини, демократичні ціни і, звичайно ж, неповторність та ексклюзивність вечірнього й весільного вбрання. Зінаїда Троянчук перед створенням нової колекції навіть спеціальні весільні видання навмисно не переглядає, аби не повторювати чиїхось ідей.

Найпершим і найоб'єктивнішим критиком своєї дизайнерської роботи Зінаїда вважає чоловіка. У нього ж вчиться ефективно планувати час. Проте... Щоденник є, справи ретельно розписані, та впродовж дня всі плани змінюються. Життя за графіком, мило посміхаючись зізнається молода дизайнерка, — не для творчої особистості!
Коментарі:




Бесплатка
Останні новини


Новини партнерів